Dit onderwerp heeft 29 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 11-04-2011 17:37.
Bikini --> grote cupmaat
- Geplaatst op donderdag 28 januari 2010 16:45Marlies dekkers... wel aan de hoge prijs maar het zit perfect!
- Geplaatst op donderdag 28 januari 2010 16:49het merk FREYA: badmode speciaal voor vrouwen met een grotere cubmaat. Maar het is niet echt 'goedkoop'. Ik was vorig jaar ongeveer 70 euro kwijt voor mijn bikini. Ik weet dat de winkel Lincherie dit merk verkoopt. http://www.lincherie.nl/default.html
- Geplaatst op donderdag 28 januari 2010 16:55Dit is eigenlijk een veel betere site: http://www.freyalingerie.com/product_search.aspx?page=1
Maar het merk kan je dus uiteindelijk bijvoorbeeld bij de winkel Lincherie kopen. - Geplaatst op donderdag 28 januari 2010 18:28bij newlook! op die site staat zo'n superleuke met een strikje die is donkerblauw met wit,en die hadden ze volgens mij tot cup DD of E

nouja ik heb er zelf niks aan maar die zou ik wel willen kopen als ik grote borsten had
www.newlook.com en dan bij women->swimwear - Geplaatst op maandag 22 februari 2010 18:05Ik heb hetzelfde probleem, een kleine omvang en grote cupmaat..
- Geplaatst op maandag 22 februari 2010 18:07
Wooh die is super :-)quote:SHARRIXZ schreef op 28 January 2010 @ 16:36:
Hunkemoller/Livera heeft nog wel leuke?
[afbeelding]
Die had ik vorig jaarvan de hunkemoller, die zit echt heel goed. - Geplaatst op maandag 22 februari 2010 18:10H&M?
- Geplaatst op maandag 22 februari 2010 18:19
Die van de H&M heeft half Nederland meestal. Plus die topjes zitten altijd heel raar - of mijn lichaam is gewoon raar hoor, haha.quote: - Geplaatst op maandag 22 februari 2010 18:21quote:ellu schreef op 22 February 2010 @ 18:05:
Ik heb hetzelfde probleem, een kleine omvang en grote cupmaat..
Heb ik ook, ik heb vorig jaar bij de Hunkemöller gehaald. Bij een heleboel winkels kun je niet zo veel vinden, vooral bij de H&M niet voor echt grote maten.
Als je ze kleiner wil laten lijken dan moet je er een kopen zonder vulling met beugel en iets met print. ;3 - Geplaatst op maandag 22 februari 2010 18:22
H&m gaat maar tot c ofso..quote: - Geplaatst op maandag 22 februari 2010 18:24Handig dit topic.. want ik kan ook nooit wat vinden. Ik ben ook al aan het rond kijken, bij otto waren vorig jaar opzich nog wel wat leuke:]
Ik heb vorig jaar van marlies dekkers eentje gehaald, was toen mooi afgeprijst!:D (nog 100.. maar goed, dat terzijde) En mijn andere is van een speciaalzaak en was 135.. ik weet niet wat jou budget is, maar ik wil heel graag een leuke bikini die niet zo duur is als die ik vorig jaar heb gehaald...
dussss iemand goede winkeltjes?
Wat is jou maat precies als ik vragen mag? - Geplaatst op maandag 22 februari 2010 18:24Ik heb mijne bij de Newlook besteld.
Broekje mt 36 cup een maatje groter, 75 DD besteld, hij zit super!
heb zelf cup D trouwens, dit is echt anti nippleslip
Hij is supermooi, en was helemaal niet zo duur! - Geplaatst op maandag 22 februari 2010 18:24Ik heb vorig jaar een tankini (Omdat ik niet van bikinis hou) gekocht bij livera en hij past perfect.
Alleen het broekje is te groot maar die draag ik dan gewoon niet
Im so ugly but thats okay cause so are you. - Geplaatst op maandag 22 februari 2010 18:25xD
3 berichtjes op hetzelfde momentIm so ugly but thats okay cause so are you. - Geplaatst op dinsdag 23 februari 2010 11:06is dat ene merk wat je bij de V&D kunt kopen niet voor grotere cups?
Met die bandjes boven de cups.. (die ik heel lelijk vind trouwens)
Even zoeken hoe het heet..
Owja.. Saphh - Geplaatst op dinsdag 23 februari 2010 16:58ik heb precies hetzelfde probleem, elk jaar heb ik gewoon een bikini fiasco, vorig jaar heb ik in de vakantie zelf nog wat moeten kopen, bij de accessorize note bene, voor 30 euro en ik had em niet eens gepast xD.
maar ehh, normaal koop ik het broekje dan maar iets te groot en dan neemt de turk (ja, een naaiwinkeltje) hem voor me in, ik kan niet zonder die vent
- Geplaatst op dinsdag 23 februari 2010 17:00Je kunt broekje en topje toch apart kopen?
Ik ken geen een winkel waarbij dat bij elkaar zit.. - Geplaatst op dinsdag 23 februari 2010 17:02
Ik heb toch eentje van de H&M aangeschaft haha, vrij basic is ie. Ik ga nogal vaak naar het strand 's zomers dus heb meerdere bikini's.quote:CORTANA schreef op 22 February 2010 @ 18:19:
[...]
Die van de H&M heeft half Nederland meestal. Plus die topjes zitten altijd heel raar - of mijn lichaam is gewoon raar hoor, haha.
Bikinitopje is verkrijgbaar t/m maat 85D - Geplaatst op dinsdag 23 februari 2010 21:16
die is wel mooi !quote:CORTANA schreef op 23 February 2010 @ 17:02:
[...]
Ik heb toch eentje van de H&M aangeschaft haha, vrij basic is ie. Ik ga nogal vaak naar het strand 's zomers dus heb meerdere bikini's.
[afbeelding]
Bikinitopje is verkrijgbaar t/m maat 85D - Geplaatst op woensdag 24 februari 2010 15:09
Alleen 135 euro 
Of deze voor 75 euro (alleen kut dat je er dan ook zo'n gigantisch broekje bij krijgt..)

Waarom is alles zo onbetaalbaar als je grotere borsten hebt? Goddamnit!
A woman's perfume tells more about her than her handwriting .. - Geplaatst op zaterdag 29 mei 2010 12:56Dit had ik dus ook ;p
Maar ik heb op bij de wehkamp besteld. - Geplaatst op zaterdag 09 april 2011 12:41Ik heb hetzelfde probleem super kut.
ik zoek altijd gewoon allerlei site's af. en winkels
en uit eindelijk komt er even goed een uit die ik minder leuk vind of gewoon een effe kleur ofzo. en dan zie je op al die site's leuke bikini's staan die je dan niet aankunt. echt kut.
sucses ermee meid! - Geplaatst op maandag 11 april 2011 11:49Zijn dit geen leuke Bikini's mét optie tot 2 verschillende soorten broekjes en los bestelbare maten
Grote Cupmaten Bikini Er komt half/eind mei nog een knal rode en cobalt blauwe 
- Geplaatst op maandag 11 april 2011 12:56Ik vind het ook vreselijk om bikini's te kopen o.O
Heb vorig jaar nog eentje gekocht via de wehkamp,
maar ik ben bang dat die me dit jaar al niet meer past.
Er zitten namelijk niet van die beugelcups achtig iets in...http://www.pineapplerainbow.blogspot.com/ - Geplaatst op maandag 11 april 2011 17:37same problem
altijd zijn het of stomme bikini's en de leuke worden in setje verkocht nou echt of het broekje zakt af of mijn borsten vallen eruit