Dit onderwerp heeft 4153 reacties, en bestaat uit 167 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 167.
De laatste reactie is geplaatst op 08-04-2012 17:20. Dit onderwerp is gesloten!
Algemeen VANS topic
- Geplaatst op vrijdag 07 mei 2010 13:31Er waren de laatste tijd steeds meer topics over vans, dus nu een algemeen topic!
Voor al uw foto's, vragen, opmerkingen en andere dingen die met vans te maken hebben (:

en deze zijn ook heel leuk:
morrissey wijzigde dit bericht op 07-05-2010 13:44 met 19%En je ogen lachten alsof ze de wonderen van de wereld ontdekten.
- Geplaatst op vrijdag 07 mei 2010 13:34goh, ja laten we de mensen nog meer aanmoedigen om ze te kopen *rolleyes*What can you say?! Your life is shit today! TUMBLR http://anewpairofvintageboots.tumblr.com/
- Geplaatst op vrijdag 07 mei 2010 13:46ik zou ze zelf niet kopen, heel veel mensen lopen ermee. zijn er ook limited editions ofzoiets ? iig niet een kleur maar apartere .. want daar zou ik eerder voor gaan, ben je nog een beetje uniek.stupid creates more
- Geplaatst op vrijdag 07 mei 2010 13:47moet er overal een algemeen forum voor zijn ofzo?

er is toch ook geen algemeen nike's forum of Adidas forum of DC forum of etnies forum?
maardie watermeloen Vans zijn wel awesome!!http://dipping-swords-in-metaphors.tumblr.com/ - Geplaatst op vrijdag 07 mei 2010 13:47ik vind ze nice ^^
- Geplaatst op vrijdag 07 mei 2010 13:51ja die watermeloen vans zijn inderdaad awesome.stupid creates more
- Geplaatst op vrijdag 07 mei 2010 13:51quote:brittcupcake schreef op 07 May 2010 @ 13:47:
moet er overal een algemeen forum voor zijn ofzo?
er is toch ook geen algemeen nike's forum of Adidas forum of DC forum of etnies forum?
maardie watermeloen Vans zijn wel awesome!!
haha nee, dat hoeft niet. maar er werden steeds meer topics over vans gemaakt en toen zei iemand in zo'n ander topic dat het misschien een idee was om een algemeen topic te maken.
dus deed ik dat.En je ogen lachten alsof ze de wonderen van de wereld ontdekten. - Geplaatst op vrijdag 07 mei 2010 13:52Ik ben blij met dit topic, geen gezeik.
En zo niet, dan toch. - Geplaatst op vrijdag 07 mei 2010 13:52het maakt niet uit of het een hype is of niet, als je ze mooi vindt moet je ze gewoon dragen,
persoonlijk vind ik die vans autentics wel mooi
She was desperate and she was choosey at the same time and, in a way, beautiful. - Geplaatst op vrijdag 07 mei 2010 13:56De meeste mensen vonden ze eerst 'gatverdamme, vieze skaters/alto's/gothics/whatever'.. en nu ' ja, ze zijn echt suuuuper leuk! Iedereen van the Hills heeft ze, dus ik wil ze ook!' (weet niet of iemand van the hills die shit heeft maar goed)What can you say?! Your life is shit today! TUMBLR http://anewpairofvintageboots.tumblr.com/
- Geplaatst op vrijdag 07 mei 2010 14:00maar naast die mensen zijn er ook nog mensen die ze echt mooi vinden, en daarvoor is dit topic denk ik zoShe was desperate and she was choosey at the same time and, in a way, beautiful.
- Geplaatst op vrijdag 07 mei 2010 14:00
ja je hebt wel gelijk één forum is idd handiger dan 20 losse forumsquote:queenofleon schreef op 07 May 2010 @ 13:51:
[...]
haha nee, dat hoeft niet. maar er werden steeds meer topics over vans gemaakt en toen zei iemand in zo'n ander topic dat het misschien een idee was om een algemeen topic te maken.
dus deed ik dat.http://dipping-swords-in-metaphors.tumblr.com/ - Geplaatst op vrijdag 07 mei 2010 14:02
Ja dat klopt wel maar dat gaat vanzelf wel weer overquote:LianoPiano schreef op 07 May 2010 @ 13:56:
De meeste mensen vonden ze eerst 'gatverdamme, vieze skaters/alto's/gothics/whatever'.. en nu ' ja, ze zijn echt suuuuper leuk! Iedereen van the Hills heeft ze, dus ik wil ze ook!' (weet niet of iemand van the hills die shit heeft maar goed)
- Geplaatst op vrijdag 07 mei 2010 14:02
Ik denk het merendeel niet.quote:Rosesforguns schreef op 07 May 2010 @ 14:00:
maar naast die mensen zijn er ook nog mensen die ze echt mooi vinden, en daarvoor is dit topic denk ik zoWhat can you say?! Your life is shit today! TUMBLR http://anewpairofvintageboots.tumblr.com/ - Geplaatst op vrijdag 07 mei 2010 14:02

deze heb ik! (A) - Geplaatst op vrijdag 07 mei 2010 14:03Ik vind het ontzettend gave schoenen maar opeens loopt iedereen ermee.
En het zijn officieel skate schoenen. - Geplaatst op vrijdag 07 mei 2010 14:04quote:Rosesforguns schreef op 07 May 2010 @ 13:52:
het maakt niet uit of het een hype is of niet, als je ze mooi vindt moet je ze gewoon dragen,
persoonlijk vind ik die vans autentics wel mooi
[afbeelding]
ja inderdaad. ik ben het met je eens.
ik bedoel, ik draag ze zelf ook al langer dan "sinds iedereen ze heeft", maar ik ga niet zeiken over dat er nu zoveel mensen mee lopen. al moet ik eerlijk zeggen dat ik dat ook niet geweldig vind, maar ja.
En je ogen lachten alsof ze de wonderen van de wereld ontdekten. - Geplaatst op vrijdag 07 mei 2010 14:05Ik vind het stom dat iedereen er opeens mee loopt.. ik heb nog een paar Vans uit mijn skateperiode. Maar dat zijn dan ook wel de echte skateschoenen met felroze stipjes en zwart hihi. Lopen heerlijk btw.
- Geplaatst op vrijdag 07 mei 2010 14:29

Ik wou echt dat ik dit in mijn kamer had.. maar ik heb sowieso al de blauwe, zwarte en zwart/witte. :')She was desperate and she was choosey at the same time and, in a way, beautiful. - Geplaatst op vrijdag 07 mei 2010 14:31
- Geplaatst op vrijdag 07 mei 2010 14:42Want:

Zo'n mooie kleur <3

En zo niet, dan toch. - Geplaatst op vrijdag 07 mei 2010 14:53Ze maken meer modellen dan alleen era's en low pro authentics hoor :/Druk met school!
- Geplaatst op vrijdag 07 mei 2010 14:56

En je ogen lachten alsof ze de wonderen van de wereld ontdekten. - Geplaatst op vrijdag 07 mei 2010 14:58vans, echt die schoenen zijn zo heerlijk! ik ben binnekort jarig en ik twijfel welke ik zal nemen, ik wil het liefst era's maar ik twijfel over de kleur.hoi (:
- Geplaatst op vrijdag 07 mei 2010 15:01
tussen welke kleuren twijfel je? of tussen alles?quote:milkette schreef op 07 May 2010 @ 14:58:
vans, echt die schoenen zijn zo heerlijk! ik ben binnekort jarig en ik twijfel welke ik zal nemen, ik wil het liefst era's maar ik twijfel over de kleur.En je ogen lachten alsof ze de wonderen van de wereld ontdekten.