Dit onderwerp heeft 59 reacties, en bestaat uit 3 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 3.
De laatste reactie is geplaatst op 26-12-2011 14:55.
Verveel me.. TIPS?
- Geplaatst op vrijdag 21 maart 2008 14:59Hee!
Ik weet dat hier al best wel wat topics over zijn, maar ik start er toch liever eentje zelf..
Hebben jullie misschien tips tegen verveling?
Want we hebben nu dus 4 dagen vrij, maar ik heb niks te doen..
Ik heb niet echt zin om naar buiten te gaan, want tis niet echt mooi weer ofzo.. dus hebben jullie 'binnen'tips?
Kus, VeraBehind every great love is a great story.
- Geplaatst op vrijdag 21 maart 2008 15:02waauw! ik wou net precies hetzelfde topic starten!

UP dus - Geplaatst op vrijdag 21 maart 2008 15:02Hier nog 1 dusja kan je niet helpenI'm not like other girls, that\'s where you made your first mistake....
- Geplaatst op vrijdag 21 maart 2008 15:05Haha, oke... Ik heb ook nauwelijks geld.. dus ik kan ook niet lekker gaan shoppen ofzo.. (maarja, dat kan sowieso niet vanwege het weer:P). Ik zit nu een beetje levenloos huiswerk te maken:|Behind every great love is a great story.
- Geplaatst op vrijdag 21 maart 2008 15:08photoshoppen
tekenen
kettinghangers maken
breien/naaien/enz.
Boekje lezen
hapjes maken (recepten opzoeken)
stijlboek maken
nagels, vooral printjes erop maken
customizen, shirtjes, schoenen, kettingen, armbanden ..
van oude sieraden sleutelhangers maken ofzo.
boek lezen/schrijven
Saaie agenda kopen & helemaal pimpen
maak een blog aan
Maskertjes doen
Zelf make-up maken.
saaie slippers opleuken met strassteentjes en textielstifen en pailletjes
origami sterretjes vouwen
3d Kaarten maken
Scrapbooken
uitgebreid koken
Kleren ontwerpen
Fotocollages maken
Schelpen en andere dingen zoeken en daarmee iets knutselen
Foto's maken van de omgeving
Brieven schrijven aan verzonnen mensen of vrienden
Gedichtjes/verhalen/columns schrijven (voor deze site!)
Producten testen en een testboekje maken
met strijkkralen aan de gang gaan
Opruimen in je kamer/kast
Handige dingetjes maken voor je kamer (voor oorbellen ofzo)
Mensjes in roddeltijdschriften ondertekenen
Dingetjes van de Do It Yourself maken
Schilderen
Begin aan een boek/verhaaltje en schrijf er iets in als je je verveelt
Sieraden maken
bekleed je schoolspullen met stof en lintjes
kamer oppimpen
Zoek leuke setjes bij elkaar, op internet of in je eigen kast - Geplaatst op vrijdag 21 maart 2008 15:09Ik ben niet thuis dus 9 van de 10 valt al af ;(I'm not like other girls, that\'s where you made your first mistake....
- Geplaatst op vrijdag 21 maart 2008 15:09jij verveelt je nooit zo te zien?

bedankt voor de tips!!
- Geplaatst op vrijdag 21 maart 2008 15:10Dankje:) Verder nog mensen met tips?Behind every great love is a great story.
- Geplaatst op vrijdag 21 maart 2008 15:12om eerlijk te zijn,
ik verveel me nu dus wel (': - Geplaatst op vrijdag 21 maart 2008 15:15Hahaha, Dat kan(A) Ik weet ook wel veel dingen om te doen, maar dat betekent nog niet dat ik die kan doen en/of er zin in heb.. Dus dan heb je er niks aan.Behind every great love is a great story.
- Geplaatst op vrijdag 21 maart 2008 15:22Shoplogs kijkenInsert all Muse lyrics here
- Geplaatst op vrijdag 21 maart 2008 15:25Oke:) Verder nog mensen met tips? Ik moet er nog 4 dagen mee doorkomen namelijk..:PBehind every great love is a great story.
- Geplaatst op vrijdag 21 maart 2008 15:28de kerstlampjes halen en dan helemaal uit elkaar halen [teminste bij ons zit het altijd in een knooop xd]
de kerstlampies tellen.
100x op je stoel draaien.
een naald in een hooitberg gooien, en dan zoeken
alvast huiswerk maken voor de komende week :p
zingen
film kyken. <3 - Geplaatst op vrijdag 21 maart 2008 15:29ik ben nu uit verveling mijn oorbellen op mn sieradenrekje aan t sorteren op kleur (':
- Geplaatst op vrijdag 21 maart 2008 15:32Ik ben nu dus m'n huiwerk aant maken.. maar dat is nou ook niet echt geweldig ofzo..:SBehind every great love is a great story.
- Geplaatst op vrijdag 21 maart 2008 15:32Ik ga zometeen maar een cake maken ofzo.. Onee.. der waren geen eieren in huis.. En k ga toch echt niet door de natte sneeuw fietsen:SBehind every great love is a great story.
- Geplaatst op vrijdag 21 maart 2008 15:33je moet een buitensport binnen doen, dat is leuk :')
- Geplaatst op vrijdag 21 maart 2008 15:35Hahaha, hoe zie je dat voor je?Behind every great love is a great story.
- Geplaatst op vrijdag 21 maart 2008 15:38je kan leuke outfits zoeken op bv de online shop van h&m, en dan in een word documentje openen en er bij schrijven wat je er voor nodig hebt ( wat je al hebt en wat je nog kunt kopen ervoor) maar dan natuurlijk met een draaitje eraan en niet alles letterlijk kopieren van de outfit (andere kleuren nemen, of er een winter en zomerversie van maken).
wat je nog kunt doen is een verlanglijstje maken van alles wat je nog wilt (kleren, mulitimedia, boeken, accesoires schoenen...)* You can make me weak with your smile, and tonight the devil wins my soul - Geplaatst op vrijdag 21 maart 2008 15:39Jaaaa! Ik ga een verlanglijstje maken!Behind every great love is a great story.
- Geplaatst op vrijdag 21 maart 2008 15:41een stijlboek is echt het ultieme antiverveeldoe-ding! [galgje doen?]
- Geplaatst op vrijdag 21 maart 2008 15:41Ik heb nu echt een vet idee! Ik ga op gekleurd A4 papier een kalender maken om af te tellen tot het vakantie is(A) En dan ga ik ook meteen op nog meer A4tjes verlanglijstjes maken. Die a4tjes plak ik dan aan de zijkant van m'n kast..
Hahaha! Nog verder tips?Behind every great love is a great story. - Geplaatst op vrijdag 21 maart 2008 15:42quote:Vera12 schreef op 21 maart 2008 @ 15:35:
Hahaha, hoe zie je dat voor je?
met je vrienden voetballen/volleyballen ofzo in de living.
of (inline) skaten of golfen is ook leuk.
wel oppassen met het meubilair :] - Geplaatst op vrijdag 21 maart 2008 15:43en als je je dan nog verveeld kun je de voorwerpen rangschikken per winkel/merk, of je kunt bv make up sites enzo afgaan, en dan kan je daarvan zien wat je nog wilt
.* You can make me weak with your smile, and tonight the devil wins my soul - Geplaatst op vrijdag 21 maart 2008 15:45Ik ga toch niet dat verlanglijstje enzo maken, maar ik ga uit tijdschriften plaatjes knippen en dan ga ik al m'n schriften en boeken pimpen. Ook leuk als je je verveelt tijdens de les:)Behind every great love is a great story.