Dit onderwerp heeft 106 reacties, en bestaat uit 5 pagina's. U bent momenteel op pagina 5 van 5.
De laatste reactie is geplaatst op 15-08-2010 20:06.
Download jij films?
- Geplaatst op zaterdag 26 februari 2005 18:21
Idd zeg. Divx/xvid is bijna standaard op de nieuwere dvd spelerts. En zit die optie er niet op dan download en brand je toch gewoon dvd's dan wel vcd's. Ik gebruik ook dat FTD, kwaliteit is (vrijwel) altijd goed.quote:Eno schreef:
Btw, mensen die denken dat je gedownloade (Divx/Xvid) films alleen op je pc kan kijken leven in het stenen tijdperk, ook de kwalitiet van gedowloade films is tegenwoordig schitterend....
- Geplaatst op zondag 27 februari 2005 09:00
Dus omdat JIJ vindt dat het te duur is, vind je het okay om te downloaden?quote:Kevf schreef:
Ik download alleen anime, moeilijk aan te komen en anders volledig onbetaalbaar. Dan heb ik het wel over de series zoals Noir, Lain en Dragonball z.If we had more time for discussion we should probably have made a great many more mistakes. (Trotski) - Geplaatst op zondag 27 februari 2005 12:06Over het downloaden van series zou ik me nou niet zo druk maken. Of ben je soms de gouden tijd van de videorecorder vergeten Wesz!? De meeste inkomsten zijn tevens al binnen op het moment dat een serie wordt uitgezonden. Ik zou als ik de maker was van een serie de afleveringen (in een niet té hoge kwaliteit) zelf online zetten, hoe meer fans hoe beter!
- Geplaatst op zondag 27 februari 2005 13:35quote:Eno schreef:
Over het downloaden van series zou ik me nou niet zo druk maken. Of ben je soms de gouden tijd van de videorecorder vergeten Wesz!? De meeste inkomsten zijn tevens al binnen op het moment dat een serie wordt uitgezonden. Ik zou als ik de maker was van een serie de afleveringen (in een niet té hoge kwaliteit) zelf online zetten, hoe meer fans hoe beter!
download de op tv verschenen series dan, maar niet de op dvd uitgebrachte series.
wanneer ik iets in de winkel te duur vind dan zeg ik toch ook niet..
"He! ik vind dit veel te duur dus neem ik het maar mee"If we had more time for discussion we should probably have made a great many more mistakes. (Trotski) - Geplaatst op zondag 27 februari 2005 13:59
Ook niet als iemand het je gratis aanbiedt?quote:Wesz schreef:
wanneer ik iets in de winkel te duur vind dan zeg ik toch ook niet..
"He! ik vind dit veel te duur dus neem ik het maar mee"
- Geplaatst op zondag 27 februari 2005 14:02misschien 2 films per jaar ofzo,ben er niet zo superhandig in, dus weet ze nooit zo goed te vinden.
en verder af een toe een aflevering van een serie, dit omdat ik m dan gemist heb of dat het niet in nederland op de TV is, dus dan vind ik het ook geen probleem om m te downloaden
- Geplaatst op zondag 15 augustus 2010 20:06kan iemand mij helpen:(?
ik probeer een fil te downloaden.. dat is al gelukt..
maar nu komen er onderin allerlei dingen te staan, en bij status staat: Uploaden..
is die nog niet klaar!? of dat issie aan het doen dan:O?
en welke films kan je allemaal downloaden?
iemand zei dat als een film in de bios is geweest dat je hem na 3 maanden pas kan downloaden:S? vetvaag..
ik ben geen nerd:$OMIEGADDIE wijzigde dit bericht op 15-08-2010 20:14 met 28%