Dit onderwerp heeft 79 reacties, en bestaat uit 4 pagina's. U bent momenteel op pagina 4 van 4.
De laatste reactie is geplaatst op 27-12-2010 13:59.
ik zoek een goedkope tweepersoons tent
- Geplaatst op donderdag 12 juli 2007 00:51quote:
Heb de popup getest in me woonkamer maar ik krijg hem nu niet meer terug in de zak

- Geplaatst op donderdag 12 juli 2007 06:13quote:jmfhaatze schreef op 12 juli 2007 @ 00:51:
[...]
Heb de popup getest in me woonkamer maar ik krijg hem nu niet meer terug in de zak

- Geplaatst op donderdag 12 juli 2007 07:06quote:jmfhaatze schreef op 12 juli 2007 @ 00:51:
[...]

Dat had ik in mijn slaapkamer.
Even snel de opvouw instructie gelezen, stond er 'Pull down and twist'
Dan werd dat hele ding veels te groot en paste hij nooit meerin die zak.
In totaal misschien wel 20 keer geprobeerd bleek er stiekum 'pull down and don't twist te staan.
En Kim ik weet niet of je nog in het land bent, maar hierbij nog een bewijsfotootje van m'n stoere camouflage tent.
Leuk detail, let ook op die enorme partytent van 8x4 meter die we over onze tentjes heen hebben gezet.Ze hadden van te voren 4 dagen regen en ellende af gegeven en hadden een hekel aan natigheid.. Tjah, je komt goed van huis of je komt het niet...
- Geplaatst op donderdag 12 juli 2007 10:15Ik heb deze High Peak tent laatst bij de Makro gekocht voor 50euro :

3 Persoons zeggen zeThe sound of goodbye is harder than any drumbeat.... - Geplaatst op maandag 27 december 2010 13:59Mooi onderwerp in deze topic