Dit onderwerp heeft 402 reacties, en bestaat uit 17 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 17.
De laatste reactie is geplaatst op 10-07-2011 13:25.
Robert Pattinson van Twilight
- Geplaatst op woensdag 03 december 2008 22:57Hij is idd erg lekker, maar de lekkerste vampier is toch zeker wel David Boreanaz uit Angel, en dan de Acteur uit Moonlight (Alex O'Loughlin)! en ook die gast uit die Queen of the Damned.
Maar ik heb gewoon iets met vampieren...dat vind ik zo sexy
*And at last I see the light and it\'s like the fog has lifted, And at last I see the light and it\'s like the sky is new. And it\'s warm and real and bright* #IamDisneyandIloveit - Geplaatst op donderdag 04 december 2008 12:19Ik vind zijn stem best wel
ehm
kweet niet
sexy?
Niet echt, maar het heeft wel iets ...
Btw er zijn hier al topics over!Mundus vult decipi, ergo decipiatur. - Geplaatst op donderdag 04 december 2008 12:24van alle trailers en interviews die ik nu al gezien heb; denkik echt; wat zien mensen toch in kristen?
ik vind dr echt verschrikkelijk, misschien dat het verandert als ik de hele film zie ofzo of een andere film van dr. Maar nu vind ik dr echt stom... - Geplaatst op donderdag 04 december 2008 12:28
Hij is hier in Belgie al uit jaquote:666BlackRoses schreef op 03 december 2008 @ 19:11:
hoe kan je die film nou al gezien hebben? hij komt morgen pas uit (donderdag 4 december) of bedoel je mischien de trailers die je heb gezien?
- Geplaatst op donderdag 04 december 2008 13:01
hoe bedoel je dat: wat ze in haar zien?quote:Diagnonsense schreef op 04 december 2008 @ 12:24:
van alle trailers en interviews die ik nu al gezien heb; denkik echt; wat zien mensen toch in kristen?
ik vind dr echt verschrikkelijk, misschien dat het verandert als ik de hele film zie ofzo of een andere film van dr. Maar nu vind ik dr echt stom...Mundus vult decipi, ergo decipiatur. - Geplaatst op donderdag 04 december 2008 22:07
Ik vind haar in de film niet bij Edward passen. Ik zou er véél beter bij passenquote:
- Geplaatst op vrijdag 05 december 2008 17:01In Speak is ze cool.Mundus vult decipi, ergo decipiatur.
- Geplaatst op vrijdag 05 december 2008 17:04Hij is sexy doordat het lijkt alsof hij op straat leeft en zich niet wast. In twilight hou ik echt van zijn stem, zo misterieus
- Geplaatst op vrijdag 05 december 2008 17:07
JA! het is dat wat hem zo sexy maakt denk ik. Echt zo een lieve stem en idd zo mysterieusquote:PFFOE schreef op 05 december 2008 @ 17:04:
In twilight hou ik echt van zijn stem, zo misterieus - Geplaatst op vrijdag 05 december 2008 17:12

hij doet me denken aan kuifje
Maar ookal is zijn haar een beetje raar hij blijft sexy

aah hij lacht schattig ;] - Geplaatst op vrijdag 05 december 2008 20:01quote:OpheliaOverdose schreef op 03 december 2008 @ 22:28:
[afbeelding]
hahaha dat haar XD ik vind hem maar niks
z'n haar is juist mooi zo
daar zit leven in :p en niet zoals sommige stijve kapsels
And so the lion fell in love with the lamb - Geplaatst op donderdag 11 december 2008 19:03
dat heel veel mensen haar leuk vinden.quote: - Geplaatst op donderdag 11 december 2008 19:19Omg,
haha hij is cute <3
al mijn vriendinnen zeggen echt zo van; ieeuwl
Maar ik vind hem sexy (L):) en hij lacht lief xD
xxxxxxx - Geplaatst op donderdag 11 december 2008 20:26hij is wel knapp °°**
hij heeft alleen een scherpe blik < precies of hij kwaad is > - Geplaatst op donderdag 11 december 2008 20:33IK MOET TWILIGHT ZIEN!push the envelope, wild child
- Geplaatst op donderdag 11 december 2008 20:47Oh hij is zoo Sexy !
Ik heb iets met vampieren , lol !!!
En hij is hot in every way!
I love him <3
(Check mijn profiel)I\\\'m not living, I\\\'m just killing time-Radiohead - Geplaatst op donderdag 11 december 2008 20:51En meneer zingt onwijs mooi. (:=D
- Geplaatst op vrijdag 12 december 2008 11:24Ja zat hij ook niet in een band ofzoiets?Mundus vult decipi, ergo decipiatur.
- Geplaatst op vrijdag 12 december 2008 11:45
Ja hij zingt ookquote:Onzinnig schreef op 12 december 2008 @ 11:24:
Ja zat hij ook niet in een band ofzoiets?
http://www.youtube.com/watch?v=Y7yjML3BcfM
Oh hij wil mijn lover too zijn!
- Geplaatst op vrijdag 12 december 2008 11:50Hier een trailer van de film
http://www.youtube.com/watch?v=OaF7wAH4LxM
en de officiele
http://www.youtube.com/watch?v=hYhTn0U2jYU
Dit vind ik trouwens zo'n mooie zin: "About three things I was absolutely positive: First, Edward was a vampire. Second, there was a part of him–and I didn’t know how dominant that part might be–that thirsted for my blood. And third, I was unconditionally and irrevocably in love with him.. - Geplaatst op vrijdag 12 december 2008 14:33Morgen !! Morgen !! Eindelijk
Twilight zien wooohooo
And so the lion fell in love with the lamb - Geplaatst op zondag 14 december 2008 15:04ik heb hem gister gezien =D
het is echt me lievelingsfilm !! - Geplaatst op zondag 14 december 2008 15:31hij is zó delicious. niet normaal.Live your dream
- Geplaatst op zondag 14 december 2008 15:36ik kende hem al van harry potter.
hij is niet lelijk
haha
twilight is loveeee ik heb film gelijk 4 december gezienen gedownload voor ipoden heb mn boekverslag erover net af. 9 bladzijdes o.o en mn profiel is twilight. en heb/had twilightsite xD
ik had twilight al gelezen in 2005 toen het net uitkwam was gelijk helemaal addicted haha <3 ik had personages wel iets anders voorgesteld bij het lezen maar deze zijn ook goed
-stiekem ben ik verliefd op edward, alles wat hij voor bella doet, gosh zo romanisch-
haha - Geplaatst op zondag 14 december 2008 15:44Ik was gisteravond naar de film geweest en holy crap het was echt een master film en hij is soms wel knap maar niet van whoa whoa hotttt. Maar hij amg er wel wezen hihiI just wanna be a girl, pretty in pearls