Dit onderwerp heeft 402 reacties, en bestaat uit 17 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 17.
De laatste reactie is geplaatst op 10-07-2011 13:25.
Robert Pattinson van Twilight
- Geplaatst op maandag 01 december 2008 11:20OMG, ik ben gisteren Twilight gaan kijken en ik ben ZO een grote fan geworden van Robert Pattinson, Edward in de film. Hij is ZO cute! Wie heeft de film nog gezien?
http://farm3.static.flick...061052_c55580c415.jpg?v=0
http://i167.photobucket.c...ff/RealEdwardAndBella.jpg
http://i265.photobucket.c...light/RobertPattinson.jpg
- Geplaatst op maandag 01 december 2008 11:29Hier een interview, maar hier vind k hem lang niet zo knap als in de film

http://www.youtube.com/watch?v=eCmleIgAoag - Geplaatst op maandag 01 december 2008 11:49nee.
- Geplaatst op maandag 01 december 2008 16:27Blijkbaar deelt niemand mijn mening, is hij lekker van mij alleen

- Geplaatst op maandag 01 december 2008 16:29Hij is de lekkerste vampier ooit
We could build a rocket ,fly to the moon , leave Tuesday morning & be back for noon, Once , when I was little . - Geplaatst op maandag 01 december 2008 16:37heb de film niet eens gezien
maar hij wordt toch mijn nieuwe obsessie xD
zijn haar is echt yummy
die discussies erover zijn ookleuk xD - Geplaatst op maandag 01 december 2008 16:39quote:Diagnonsense schreef op 01 december 2008 @ 16:37:
heb de film niet eens gezien
maar hij wordt toch mijn nieuwe obsessie xD
zijn haar is echt yummy
die discussies erover zijn ookleuk xD
Haha de film snel gaan kijken dan zou ik zeggen :p
Ja zijn haar is echt wel moooi!
en hij heeft zoiets Russisch vind ik, en mysterieus
- Geplaatst op maandag 01 december 2008 16:41hij is zoooo knap
ik wil ook naar de film:D - Geplaatst op maandag 01 december 2008 16:45
- Geplaatst op maandag 01 december 2008 16:47quote:SCHAAPJEE schreef op 01 december 2008 @ 16:39:
[...]
Haha de film snel gaan kijken dan zou ik zeggen :p
Ja zijn haar is echt wel moooi!
en hij heeft zoiets Russisch vind ik, en mysterieus
russisch? misschien omdat ie in de film zo wit is
maar normaal ziet ie er toch echt niet russisch uit. - Geplaatst op maandag 01 december 2008 16:49Naaah ik vind zijn haar niets en zijn mond een beetje raar
maar lelijk is hij nietthat I'll be entertained even by a stupid, fucking linoleum floor, linoleum floor - Geplaatst op maandag 01 december 2008 16:50hy speelt ook in Harry potter (A)
*kwijlt* - Geplaatst op maandag 01 december 2008 16:52quote:Diagnonsense schreef op 01 december 2008 @ 16:47:
[...]
russisch? misschien omdat ie in de film zo wit is
maar normaal ziet ie er toch echt niet russisch uit.
In de film wel vind ik, daar lijken zijn ogen toch russisch :p
Maar dat is hij niet
- Geplaatst op maandag 01 december 2008 16:54Ken hem ook van HP inderdaad.
Zeker niet lelijk hoor xDWords cannot discribe a feeling - Geplaatst op maandag 01 december 2008 16:56Haha vond hem in Harry Potter toen zo ongeloofelijk lekker. En ja nu ook wel.
- Geplaatst op maandag 01 december 2008 18:59Hij is echt geweldig.
Maar dan vooral omdat hij er altijd uitziet (en in interviews klinkt) alsof hij zich nooit wast, continu stoned is, niet genoeg slaapt en er gewoon geen zin meer in heeft.
En ik vind het leuk dat hij zo verbitterd is over dat hij meedoet aan Twilight (Kristen btw ook), en dat zij twee het continu afzeiken.
Eerlijkheid in celebs <3Amateur filmenthousiast, aspirerend schrijfster en fanatiek feminist met een mening over films: Girls On Film - Geplaatst op woensdag 03 december 2008 18:55K'heb Twilight nog niet gezien - ik hoop volgende week XD
Maar .. Robert is raaawwwr zo knap
And so the lion fell in love with the lamb - Geplaatst op woensdag 03 december 2008 18:59Hijs ook van Harry Potter ^^
Hij is best nice =]*Just remember, we're always under the same stars* - Geplaatst op woensdag 03 december 2008 19:00quote:SCHAAPJEE schreef op 01 december 2008 @ 11:29:
Hier een interview, maar hier vind k hem lang niet zo knap als in de film
http://www.youtube.com/watch?v=eCmleIgAoag
hij's megahot in dat interview !!!
haha hij zit wel veel met zijn handen in zijn haar é :pAnd so the lion fell in love with the lamb - Geplaatst op woensdag 03 december 2008 19:02Ik wil die film zoo graag zien!
Ik weet niet, hij is niet overdreven knap ofzo maar hij heeft ''iets''
Dat maakt hem zo sexy ;D *yum.
x - Geplaatst op woensdag 03 december 2008 19:11hoe kan je die film nou al gezien hebben? hij komt morgen pas uit (donderdag 4 december) of bedoel je mischien de trailers die je heb gezien?
ik ga zondag met 4 vriendinnen naar twilight.
ik heb robbert pattingson hiervoor eigenlijk nooit leuk gevonden, maar als edward is ie wel leuk
hij hangt levensgroot in mn kamer op de twilight poster
Ben echt helemaal verslaafd aan twilight
wie heeft er trouwens ook de boeken gelezen?
ik wel, allemmal al een miljoen keer.
Eclipse is mn favoriet
ben m nu weer aan t lezen
EDWARD-BELLA-TWILIGHT-BELLA-EDWARDBe Yourself, Don't take anyone's shit and never let them take you alive... - Gerard Way - Geplaatst op woensdag 03 december 2008 22:05
Hier in Belgie is Twilight al in de bioscoop . Daarom dat ze de film mss al gezien heeftquote:666BlackRoses schreef op 03 december 2008 @ 19:11:
hoe kan je die film nou al gezien hebben? hij komt morgen pas uit (donderdag 4 december) of bedoel je mischien de trailers die je heb gezien?
ik ga zondag met 4 vriendinnen naar twilight.
ik heb robbert pattingson hiervoor eigenlijk nooit leuk gevonden, maar als edward is ie wel leuk
hij hangt levensgroot in mn kamer op de twilight poster
Ben echt helemaal verslaafd aan twilight
wie heeft er trouwens ook de boeken gelezen?
ik wel, allemmal al een miljoen keer.
Eclipse is mn favoriet
ben m nu weer aan t lezen
EDWARD-BELLA-TWILIGHT-BELLA-EDWARD
And so the lion fell in love with the lamb - Geplaatst op woensdag 03 december 2008 22:13Hij is zoo knap

ik kende hem al uit een Harry Potter film
Maar ik wil deze ook graag zien! - Geplaatst op woensdag 03 december 2008 22:26
Waar zeggen ze dat? Zou ik wel eens willen zien/horen xDquote:Lunaste schreef op 01 december 2008 @ 18:59:
Hij is echt geweldig.
Maar dan vooral omdat hij er altijd uitziet (en in interviews klinkt) alsof hij zich nooit wast, continu stoned is, niet genoeg slaapt en er gewoon geen zin meer in heeft.
En ik vind het leuk dat hij zo verbitterd is over dat hij meedoet aan Twilight (Kristen btw ook), en dat zij twee het continu afzeiken.
Eerlijkheid in celebs <3Hoi, ik was Opblaasbob - Geplaatst op woensdag 03 december 2008 22:28

hahaha dat haar XD ik vind hem maar niks
Relax and take notes, while I take tokes of the marijuana smoke