Dit onderwerp heeft 71 reacties, en bestaat uit 3 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 3.
De laatste reactie is geplaatst op 20-05-2010 19:57.
extra dekkende Fondation ?
- Geplaatst op zondag 17 februari 2008 19:01Mouse!
Van maybeline NY! dat is perfect =) - Geplaatst op maandag 18 februari 2008 21:00heb ik ook last van! Door de weeks gebruik ik die van de Hema, die denkt opzich goed als je er veel van opsmeert, maar als ik uitga gebruik ik de mousse foundation van Catrice of een foundation van Max factor.. weet de naam ff niet.
- Geplaatst op dinsdag 19 februari 2008 19:59waarOm als ik fondation koop lykt het lichter dan mij huidkleur
en als k em dan tog op ddoet oranje rood word ?? - Geplaatst op zondag 02 mei 2010 14:11quote:OoooO schreef op 24 January 2008 @ 19:47:
Als je het ziet zitten is de kleur mss te donker? heb gehoord dat dream matte mousse supergoed dekt en alleen vlekken maakt als ie te donker is.. iemand ervaring mee?
ja off course hij is goed ik gebruikte hem in 030 best donkere kleur
maar na een tijdje krijgje er echt puistjes van
als ik hem eraf haalde
eerst
make up remover
reineginsmelk
cleanser
facewash
clearacill
nog met water reinigen
tonix
en 1 keer in de week gezichtssauna
en als nog kreeg ik er puisten van
maar hij is wel heel goed
maar die van mac studio sculp is beter
maar dream matte mouse dekt beter ik heb echt hele donkerpaarse bruine wallen echt heel erg en ik gebruikte geen concaeler en je zag het nog maar een kleinbeetje
en ook heb ik roode wangen en dat zag je ook bijna niet meer
maar mac studio sculp is iets minder goed vind ik
wel beter voor je huid
mousse verstopt seiden ze in de kruitvadVerkooptopic : http://forum.girlscene.nl/forum.php/list_message/7905939#m7905939 - Geplaatst op zondag 02 mei 2010 18:13second skin foundation van Max Factor! die gebruik ik ook, en je ziet er niet uit als een goedkope barbie pop!Dare dreaming.
- Geplaatst op zondag 02 mei 2010 20:24Maximum Coverage van Estee Lauder, heb je maar een heel klein beetje van nodig. Het is o.a. gemaakt voor littekens, tattoo's en blauwe plekken.
- Geplaatst op zondag 02 mei 2010 20:54
HUH, hahahahahaha :'')quote:blackhyena030 schreef op 16 January 2008 @ 20:56:
omdat ik veel vlekjes heb over gehouden van puistjes enzo
wil ik graag een dikke fondation hebben
want ik heb best wel al veel gebruikt maar meestal zijn ze niet zo
dekkend.
en het maakt me niet uit of me kop hellemaal vol geplamuurd is
of nep lijkt
ik vind dat wel iets hebben eigelyk omdat ik van me eigen tog geen
lief uiterlyk heb duss:).
en ik hoef geen bitcchiiejj reactiess duss:) xjes..<3Ik was JeukAanMeBallen. Nu niet meer. - Geplaatst op maandag 03 mei 2010 12:10als je eerst je plekjes wegwerkt met concealer (ik heb een doosje met 5 tinten van catrice) dan hoef je ook niet een hele dekkende te hebben.
zelf gebruik ik geen foundation dus ik kan je niets aanraden... - Geplaatst op maandag 03 mei 2010 14:45
waarom zou je een barbiehuid willen?quote:detie schreef op 11 February 2008 @ 21:04:
ik zou graag een foundation willen hebben die me een barbi huid kan geven .
Die gewoon ALLES dekt .
ik hoop da jullie me helpen kunnen helpen (please
)the worst part of being lied to is that you\'re not worth the truth. - Geplaatst op maandag 03 mei 2010 15:06Ik hoor veel goeie dingen over Maybelline Superstay. Ik ga hem zelf ook proberen.I lOve HardcOre
- Geplaatst op maandag 03 mei 2010 20:58Die mousse foundation van essence :O
Ik had die laatst gekocht & vind hem echt super goed dekken! Had alleen de verkeerde kleur, want zoals met de meeste andere leek 'ie in het potje veel lichter dat dat het in werkelijkheid was. Ik doe altijd maar 1 laagje op.
Maar heb het net ff getest, en deze is ideaaaal om een barbie-effect te creeëren als je een paar lagen opdoet. Snap alleen niet waarom je dat dus zo graag zou willen maarja.www.twitter.com/manjaa95 ik follow back - Geplaatst op woensdag 05 mei 2010 11:23als ik naar feestjes ga of uit, wil ik ook alles egaal en mooi dan doe ik:
vloeibare foundation van max factore true match, dan erover heen dream matte mouse maar dan die van hema, werkt prima, en dan daarna een poeder zodat ik niet glim en alles dekt.
ik weet het klinkt veel maar alles is gedekt, en meestal gebruik ik nog een bronzer - Geplaatst op woensdag 05 mei 2010 14:35Bourjois healthy mix foundation

Deze is echt goed
Hier een review bij misslipgloss.nl :
http://www.misslipgloss.nl/bourjois-healthy-mix-foundation/ - Geplaatst op woensdag 05 mei 2010 15:13ehm , ik heb essence.
niet zo goed dus :$
maar ik doe eerst een laagje nivea creme weetjewel ?
en dan mn foundation en dan poeder & blush.
dan zie je je puistjes niet meer ?
tenminste bij mij niet & het ziet er mooi en egaal uit.
alleen aan het einde van de dag gaat het wel een beetje vlekken dus ..
ik zou voor een duur merk gaan dan.
xxxx.binnenkort een blog! - Geplaatst op donderdag 20 mei 2010 17:23mousse van de hema, deze meng ik altijd met een beetje vloeibare foundation. en dan niet een laagje, maar dan 2x ofzo..
en als je voor je gaat slapen gewoon je gezicht goed schoonmaakt en misschien spul ergens voor gebruikt krijg je denk ik niet dat effect van; foundation over puistjes, en daar komen weer meer puistjes van etc.
dat heb ik iig niet.http://forum.girlscene.nl/forum.php/list_message/6795176#m6795176 - Geplaatst op donderdag 20 mei 2010 17:23mousse van de hema, deze meng ik altijd met een beetje vloeibare foundation. en dan niet een laagje, maar dan 2x ofzo..
en als je voor je gaat slapen gewoon je gezicht goed schoonmaakt en misschien spul ergens voor gebruikt krijg je denk ik niet dat effect van; foundation over puistjes, en daar komen weer meer puistjes van etc.
dat heb ik iig niet.http://forum.girlscene.nl/forum.php/list_message/6795176#m6795176 - Geplaatst op donderdag 20 mei 2010 17:29ik denk dat je het beste bij een drogist aan een verkoopster kan vragen wat het beste is. die weten meestal wel welk product het meest dekt en welke kleur er goed bij je uitziet.
- Geplaatst op donderdag 20 mei 2010 17:30je moet gwn naar een dermatholoog gaan.
en dan een dekkende foundation doen.
ik heb zelf gwn eentje van essence , en ik vindt hem wel goed.
niet echt dekkend , maar ja .
ik vindt barbie-looks van make-up mooi trouwens =$
daarmee bedoel ik niet knalroze enzo.
xxbinnenkort een blog! - Geplaatst op donderdag 20 mei 2010 19:42Voor een barbiegezicht kun je ook gewoon een vloeibare foundation opdoen met heel veel poeder erover. Ja ervaring.

- Geplaatst op donderdag 20 mei 2010 19:44pak zo'n lekkere, dikke, goedkope, oranje makende, van essence ofso.
pleur er 20 lagen op en tadaaaaaaa; daar is je BARBIE FACE.
je kunt natuurlijk ook nog altijd langs de dermatoloog.151209, jij bent alles voor mij. - Geplaatst op donderdag 20 mei 2010 19:49@Fireburning je kan ook gewoon normaal reageren.. en je word niet oranje van een goedkope foundation, je kan ook oranje worden van een chanel foundation. Dat ligt compleet aan de kleur die jij kiest, als je een lichte huid hebt en je koopt de lichte vorm foundation van essence is er niks aan de hand.
- Geplaatst op donderdag 20 mei 2010 19:57ik vraag me ook altijd af hoe modellen het doen, bijv. Doutzen Kroes die heeft altijd een egale huid.