Username
Password
password
vergeten?

1. Fashionscene
  2. Girlscene
  3. Beauty, Health & Hair
  4. dunne meisjes die zich niet zo voelen/zien

Dit onderwerp heeft 208 reacties, en bestaat uit 9 pagina's. U bent momenteel op pagina 9 van 9.
De laatste reactie is geplaatst op 25-11-2011 14:32.

dunne meisjes die zich niet zo voelen/zien

1. Xtra-small
    Afbeelding van CHOCOLATEWASTED

Isabella
    39 berichten
    Lid sinds November 2009

quote:
    parsprototo schreef op 24 November 2011 @ 14:57:
    [...]

Het is zo raar om altijd weer terug te wijzen naar 'curvy topics'. Alsof curvy vrouwen er de schuld van zijn dat dunne mensen onzeker zijn. Daarnaast moet je 1 keer in zo'n topic kijken en echt de reacties zijn nog altijd 100x zo gemeen. En ik snap niet waarom er altijd zo gemeen over elkaar gesproken moet worden. In zulke topics als deze wordt er altijd weer gewezen naar 'curvy topics' en in 'curvy topics' wordt altijd gewezen naar zulke topics. Nergens voor nodig.
    Er moet geen respect voor beide zijn. Bij curvy vrouwen is dit verder ontwikkeld dan bij (te) dunne vrouwen.

CHOCOLATEWASTED wijzigde dit bericht op 24-11-2011 15:27 met 50%
    Boy you make me so shy every time you walk by...

2. Medium
    Afbeelding van ROCKxIT

Femke
    1,208 berichten
    Lid sinds January 2008

Hmm dit is een beetje een vreemd discussietopic geworden..
    Ik heb zelf ondergewicht, maar dit komt door persoonlijke dingen zoals ziekte en stress en ik ga naar de diëtiste om aan te komen. Maar sommige meisjes zijn van zichzelf dun en komen niet aan, terwijl anderen dan denken dat ze al haar eten laat staan.. dat vind ik jammer.

i don't speak german, but i can if you like.

3. Large
    Afbeelding van parsprototo

suzanne
    8,299 berichten
    Lid sinds January 2011

quote:
    ROCKxIT schreef op 24 November 2011 @ 18:30:
    Hmm dit is een beetje een vreemd discussietopic geworden..
    Ik heb zelf ondergewicht, maar dit komt door persoonlijke dingen zoals ziekte en stress en ik ga naar de diëtiste om aan te komen. Maar sommige meisjes zijn van zichzelf dun en komen niet aan, terwijl anderen dan denken dat ze al haar eten laat staan.. dat vind ik jammer.
    Maar daar heeft dit topic toch niets mee te maken? Kijk als je te dun bent is dat heel vervelend en dan kun je misschien in een topic proberen met een groepje erover te praten en aan te komen en te vertellen hoe het gaat, maar in dit topic zijn allemaal mensen die (te) dun zijn aan het zeuren dat ze zo dik zijn.

Never regret- if its good, its wonderful... if its bad, its experience

4. Large
    Afbeelding van parsprototo

suzanne
    8,299 berichten
    Lid sinds January 2011

quote:
    CHOCOLATEWASTED schreef op 24 November 2011 @ 15:19:
    [...]

Er moet geen respect voor beide zijn. Bij curvy vrouwen is dit verder ontwikkeld dan bij (te) dunne vrouwen.
    Natuurlijk moet er wel respect voor beide zijn :')

Never regret- if its good, its wonderful... if its bad, its experience

5. Large
    Afbeelding van Moonkissed

Essssy
    11,712 berichten
    Lid sinds November 2010

quote:
    Lunaste schreef op 23 November 2011 @ 22:39:
    Honestly though, ik ben het ermee eens dat mensen hier niet hun BMI of gewicht op moeten gaan zitten noemen.

Maar...
    1) om nou direct de gevoelens van iedereen die dit heeft de grond in te stampen door te zeggen dat het zeikerds zijn? IEDEREEN kan onzeker zijn over zijn lichaam: of diegene 50 kilo of 150 kilo weegt. Het maakt niet uit wat voor vorm je bent of wat voor gewicht je hebt, het kan iedereen overkomen dat je in de spiegel kijkt en wel kan kotsen van wat je ziet.
    2) ik ben het 'bawww dunne meisjes zijn geen echte meisjes!' gedoe zat. Natuurlijk hebben dikkere mensen het zwaarder te verduren, maar dat geeft je niet het recht om te schijten over de ervaring van dunnere meisjes. Het schoonheidsideaal in de media is praktisch onhaalbaar: bijna iedere vrouw wordt voorgehouden dat haar lichaam niet goed genoeg is. Daar hoeven wij niks aan toe te voegen - de zelfhaat wordt al genoeg bevorderd door de maatschappij waarin we leven.
    3) honestly, als discussie over mager zijn een trigger voor je is omdat je moeite hebt hiermee? Waarom kom je dan in een topic met deze titel om te zeiken dat het dicht moet
    ?
    Dit dus

Fashionscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?