Dit onderwerp heeft 1436 reacties, en bestaat uit 58 pagina's. U bent momenteel op pagina 49 van 58.
De laatste reactie is geplaatst op 15-05-2012 22:42.
algemeen automutilatie-topic 2
- Geplaatst op maandag 30 januari 2012 10:41
- Geplaatst op maandag 30 januari 2012 16:13Laten we het vanaf nu negeren en doorgaan met waar het topic echt om gaat
I'm not like other girls, that\'s where you made your first mistake.... - Geplaatst op maandag 30 januari 2012 21:57ik?
- Geplaatst op dinsdag 31 januari 2012 16:44@Cavarnamagica
Seriously, you so sick?A woman with good shoes is never ugly. - Geplaatst op dinsdag 31 januari 2012 16:45Ik had een vraagje voor degenen die er al (een tijdje) mee gestopt zijn: heb je dit uit jezelf gedaan, met hulp van anderen of met professionele hulp?
Mijn vriend deed het vroeger, en nu heeft hij het weer gedaan. Hij voelt zich gewoon zo rot over z'n thuissituatie, en daardoor gaat z'n school ook achteruit waardoor hij misschien naar het mbo moet, en dan krijgt hij al helemaal ruzie met z'n vader.
Ik wil hem helpen, ookal weet ik dat ik dat waarschijnlijk gewoon niet kan.A woman with good shoes is never ugly. - Geplaatst op dinsdag 31 januari 2012 19:32Uit mezelf ben ik een hele tijd gestopt. Ik had gewoon opeens bijna geen drang meer, en nu doe ik het nog maar een klein beetje..
- Geplaatst op dinsdag 31 januari 2012 19:43Soww lang niet meer hier geweest.
He is het met jullie? Die reactie hier boven is wel erg laag ja, als je het niet begrijpt hou je er dan buiten..
Ik heb vandaag weer een gesprek bij de ggz gehad. IK vraag me af of ze mij wel kunnen helpen.. IK ben al wel een paar weken clean maar de drang neemt toe.
xx - Geplaatst op dinsdag 31 januari 2012 21:12@Saera
Ja, zoiets had hij dus ook. Een hele tijd ging het goed met hem, maar nu heeft hij weer een stuk of 8 diepe krassen in z'n arm :\Erato wijzigde dit bericht op 31-01-2012 22:54 met 45%A woman with good shoes is never ugly. - Geplaatst op woensdag 01 februari 2012 21:51Ik ben erg moe.. We hebben deze weken elke dag wel een toets en veel huiswerk. Mij prestatiedrang neemt toe, dus ik leer wel de hele nacht tot ik in slaap val. Bang om het niet goed genoeg te kennen, het is namelijk nooit genoeg. Kan snijden zorgen voor dat beetje afleiding dat ik nodig heb? Ik weet dat het niet goed is maar het voelt wel goed. Maar ik wil het niet meer.. maar wie kan mij nu helpen, iedereen wil het wel maar ik weet dat ik het zelf moet doen, maar hoe?
Bij de ggz hadden ze gevraagt of mijn ouders meekwamen zegmaar alleen mijn vader had weer eens geen tijd. Hij geeft ook helemaal niks om mij. Ze hadden me gevraagt wat ik daar van vond, ik had gezegt dat ik het vervelend vond voor mijn moeder. Want ze moet ook alles alleen doen. Maar natuurlijk baal ik er zelf ook van ik ben er echt kapot van. Ik zou zo graag een vader willen hebben die echt om mij geeft, die mensen heb ik op dit moment van mijn leven gewoon heel erg hard nodig.
Het klinkt heel hard maar ik zal het iet een erg vinden, als hij nooit in mijn leven was geweest. Of als hij morgen zou weg gaan. Ik zal geen traantje laten vallen. Want hij beteknt helemaal niks voor mij! Ik irriteer me alleen maar aan hem.
Ik moet leren ik heb morgen Duits proefwerk. Maar mijn concentratie is helemaal weg.. Daar heb ik de laastste maanden zowieso al veel last van.. Maar nu vooral. Maar ik wil het alleemaal zo goed doen op school zodat mijn ouders trots kunnen zijn. Maar zoals die vrouw bij de ggz al zei ik leer mezelf kapot.. Ik maak mezelf kapot doordat ik alles zo graag goed wil doen.. Ik kan het echt niet meer, maar ik denk dat niemand mij hiermee kan helpen. Ik wil een einde aan al deze ellende.. Ik wil gelukkig zijn, ik wil me goed kunnnen voelen. Maar dat kan ik niet niet zolang ik op school moet presteren en ikvoor mijn gevoel nooit iets leuks kan gaan doen. Ik sluit me af van de buitenwereld en ik word er alleen maar ongelukkig van..
Sorry voor mijn deprimerende tekst maar ik moet het gewoon even kwijt. Ik weet echt niet meer of ik dit wel lang vol hou. Maar ik zal wel moeten, toch?
xx - Geplaatst op donderdag 02 februari 2012 18:42Hoi meiden! Ik weet niet of ik dit hier mag vragen, maar zouden jullie hier even naar willen kijken? http://http://forum.girlscene.nl/forum.php/list_message/10883306#m10883306
Dank jullie wel! - Geplaatst op donderdag 02 februari 2012 20:342 maanden clean ongeveer nu..
Een paar keer heel erg bijna de fout in gegaan, maar nu toch blij dat ik het niet gedaan heb. Want dit is het langste wat ik tot nu toe gehaald heb. (:When the world tells you to give up, hope whispers: "try it one more time." - Geplaatst op vrijdag 03 februari 2012 00:04@ littlemistery
Wat fijn dat het zo goed met je gaat. Hou vol!
Met mij gaat het helaas wat minder, ik snijd mezelf weer bijna elke dag. En ik heb nergens meer zin in, niet om te slapen of om op te staan, niet om naar school te gaan... Ik wil even helemaal niks doen, mijn gedachten leegmaken en even tot mezelf komen. Maar dat kan niet want het leven gaat door.. Wat als ik dit allemaal nou niet meer wil? Wat als ik nou nooit mer gelukkig word? Waarom ben ik hier dan? Alleen om mijn moeder zus en een paar vriendinnen die ik heb geen verdriet te doen? Want als ik het voor mezelf deed, dan was ik hier niet meer geweest. Maar ik doe het omdat ik niemand verdriet wil doen. Maar ik weet niet of ik dat nog wel lang volhoud... - Geplaatst op vrijdag 03 februari 2012 19:31^ Probeer ik. Soms alleen erg lastig.. Vraag me af of t gaat lukken.. ):
Jij ook volhouden meis, ik hoop dat je je snel weer beter voelt. <3
Je wordt wel weer gelukkig, die hoop moet je nóóit verliezen!When the world tells you to give up, hope whispers: "try it one more time." - Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 00:11Hee iedereen, haha heb hier al tijden niet gepost maar lees af en toe nog wel mee. Met mij persoonlijk gaat het best slecht, maar als het goed is krijg ik binnenkort hulp, teminste als mijn mentor er vaart achter zet. Ze weet amper wat, ook niet dat ik dit doe maar wat ze weet vond ze rede genoeg om me naar een psycho te sturen. Ik hoop zo dat er snel verandering in komt, ben super moe van alles.
Het is wel trouwens super om te lezen dat mensen al een paar maanden niks meer doen, super knap <3 - Geplaatst op zondag 05 februari 2012 01:28Zoals we uit mijn reacties is geblekn, ik heb mezelf weer gesneden. Alleen op de wond is wel een korst gekomen maar het is en beetje geel, en de huid eromheen is erg rood. Het doet ook wel pijn , ook als ik er niet op druk. Ik ben dus bang dat het ontstoken is. Maar ik durf het niet tegen mijn moeder te zeggen, want die denkt volgensmij dat ik weer gestopt ben. Hopen maar dat het goed geneest. Het is ook mijn eigen domme schuld, ik kon me gewoon niet in bedwang houden...
Ik hoop dat het bij jullie beter gaat. xx - Geplaatst op zondag 05 februari 2012 09:19@wanhopigxmeisjengen
de dingen die jij zegt herken ik echt zo erg
over je wond, als het geel is is het inderdaad ontstoken,
ik laat het wondje dan meestal weken in badedas en prik het wondje door, igg geen pleister erop doen want het moet kunnen ademen.
slimste is altijd om gewoon naar de huisarts te gaanhttp://saeculi-mei.tumblr.comReality leaves a lot to the imagination. - Geplaatst op zondag 05 februari 2012 14:46mwegh waarom ga ik altijd weer de mist in :s
- Geplaatst op zondag 05 februari 2012 17:14Wat gebeurt er als je een afspraak met psychiater mist? Expres?
- Geplaatst op zondag 05 februari 2012 17:16quote:ltjackson schreef op 05 February 2012 @ 17:14:
Wat gebeurt er als je een afspraak met psychiater mist? Expres?
Ik denk dat je dan wel gewoon betalen moet..
En dat die man/vrouw daar voor niks op je zit te wachten. Wees fatsoenlijk en bel even netjes af als je echt niet wilt
- Geplaatst op zondag 05 februari 2012 17:18ben weer terug bij af

- Geplaatst op zondag 05 februari 2012 17:19quote:beertjeschips schreef op 05 February 2012 @ 17:16:
[...]
Ik denk dat je dan wel gewoon betalen moet..
En dat die man/vrouw daar voor niks op je zit te wachten. Wees fatsoenlijk en bel even netjes af als je echt niet wilt
Word niet gewoon alles vergoed door de zorgverzekering?
En trouwens, hoe weten zij of je de afspraak expres mist of per ongeluk? - Geplaatst op zondag 05 februari 2012 17:21Meestal moet je betalen geloof ik.. Eigen bijdrage ofzo.
En meestal als je een afspraak mist dan bel je even, tenzij je het vergeet.
Je word er sowieso volgende keer wel naar gevraagd waarom je er niet was. Dan moet je gaan liegen en smoesjes verzinnen, ook niet helemaal eerlijk.
Afbellen is nog het handigste dan denk ik.
Of gewoon heen gaan
- Geplaatst op zondag 05 februari 2012 17:32Het is een belafspraak...maar ik durf niet en ik wil niet...elke dag al die psychologen psychiaters leraren etc. Ik ben het gwn even zat ik wil gwn even een dag zonder...ik wil hem wel mailen dat ik geen afspraak wil...wat moet ik dan mailen...pff ik ben het zo zat:'( het wordt elke dag erger en erger...
Weetje...ik heb nog een vraag...jullie zouden me zoveel helpen met een antwoord...ik krijg medicatie binnekort en ga al naar een psychiater dus...wat bedoelt hij ermee wanneer hij spreekt over meer en andere hulp...?wat denken jullie...ik ben zo bang:(
Xxx - Geplaatst op zondag 05 februari 2012 17:35
Is het dan niet juist verstandig om toch die belafspraak te doen? Als het niet zo goed gaat? Misschien kan het je helpenquote:ltjackson schreef op 05 February 2012 @ 17:32:
Het is een belafspraak...maar ik durf niet en ik wil niet...elke dag al die psychologen psychiaters leraren etc. Ik ben het gwn even zat ik wil gwn even een dag zonder...ik wil hem wel mailen dat ik geen afspraak wil...wat moet ik dan mailen...pff ik ben het zo zat:'( het wordt elke dag erger en erger...
Weetje...ik heb nog een vraag...jullie zouden me zoveel helpen met een antwoord...ik krijg medicatie binnekort en ga al naar een psychiater dus...wat bedoelt hij ermee wanneer hij spreekt over meer en andere hulp...?wat denken jullie...ik ben zo bang:(
Xxx
Moet je wel eerlijk zijn over hoe je je voelt. En misschien bedoeld hij met andere hulp een therapie ofzo of andere medicijnen of wat dan ook. En therapieen zijn niet eng hoor, dat is bijv. een manier om iets te verwerken wat je mee gemaakt hebt. Of om om te leren gaan met borderline ofzo? Ik zou niet bang zijn, en gewoon afwachten
Je kunt t! - Geplaatst op zondag 05 februari 2012 17:45dankjee voor je reactie! weetje...ik ben gwn zo bang dat hij bedoelt...een opname...snap je..? en...ik weet niet of het terecht is dat ik daar bang voor ben of niet...