Username
Password
password
vergeten?

1. Fashionscene
  2. Girlscene
  3. Beauty, Health & Hair
  4. algemeen automutilatie-topic 2

Dit onderwerp heeft 1436 reacties, en bestaat uit 58 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 58.
De laatste reactie is geplaatst op 15-05-2012 22:42.

algemeen automutilatie-topic 2

1. Small
    Afbeelding van ltjackson

Melody
    577 berichten
    Lid sinds February 2011

huh wie wil dit sluiten dan??? hoe weten jullie dat???

2. Small
    Afbeelding van Yuyi

Scarlet
    474 berichten
    Lid sinds August 2011

er was zo'n topic over dit soort topics :') ze zeiden dat we elkaar aanmoedigen om het juist te doen ( wat totale onzin is )

3. Small
    Afbeelding van Tadash

Tadash
    232 berichten
    Lid sinds May 2011

-

Tadash wijzigde dit bericht op 05-11-2011 17:04 met 100%

4. Medium
    Afbeelding van littlemistery

Myrthe
    1,729 berichten
    Lid sinds May 2011

quote:
    Yuyi schreef op 29 September 2011 @ 23:02:
    er was zo'n topic over dit soort topics :') ze zeiden dat we elkaar aanmoedigen om het juist te doen ( wat totale onzin is )

willen ze echt dit topic sluiten? ;s
    laten ze dan eerst ook is in t oude am-topic kijken en zien dat we elkaar écht niet aanmoedigen om er juist mee door te gaan, maar juist om te stoppen. snappen ze dat dan echt niet?!

hoe is het nu met jullie allemaal?
    had jullie gisteravond graag even willen steunen; maar ik was weg..

When the world tells you to give up, hope whispers: "try it one more time."

5. Medium

Myrthe
    1,729 berichten
    Lid sinds May 2011

okeee. ik zag dat topic ja. en ik word daar echt boos om. sommige mensen denken volgens mij serieus dat we elkaar aan zitten te moedigen ofzo! ;s #idioten.

6. Small
    Afbeelding van ltjackson

Melody
    577 berichten
    Lid sinds February 2011

he ik kan dat topic echt niet vinden hoor...

7. Large
    Afbeelding van beertjeschips

-
    7,162 berichten
    Lid sinds September 2009

Dat denken ze helemaal niet. Er word juist gezegd hoe goed ze t vinden dat dit topic er is. Alleen er moet wat beter op gelet worden, thats all..
    T word echt niet gesloten hoor..

8. Small
    Afbeelding van ltjackson

Melody
    577 berichten
    Lid sinds February 2011

weetje..t is zo irritant...elke keer vraag ik aan mensen op school ofzo hoe t gaat en als antwoord krijg je dan: slecht en ze vragen t nooiit aan mij

9. Small
    Afbeelding van jennd

jennifer
    695 berichten
    Lid sinds September 2010

quote:
    BratPack schreef op 29 September 2011 @ 21:36:
    [...]

Ik ben van mening dat er een heel groot verschil zit tussen afvallen en gewicht verliezen. Wat jij doet is gewicht verliezen, daar hoef je niet persee mooier op te worden, met afvallen shape je je lichaam, daar wordt je dus wel mooier van.

Jij moet overigens echt professionele hulp gaan zoeken, mocht je dat nog niet hebben.

Ik heb al professionele hulp, en als ik mijn berichten zo teruglees zat ik echt even in een dip. Over het algemeen gaat het al veel beter met me en eet ik best oke. Maar ik zit nog steeds heel erg in over mijn lichaam.

Kan iemand even een link plaatsen naar dat topic?

Gisteren naar de psycholoog geweest, ik BRAK. Ik laat nooit mijn gevoelige kant zien (behalve hier, anoniem) maar ik heb gehuild. Ik ben gewoon zo bang om eenzaam te zijn, omdat ik dat vroeger altijd was.. en daar gingen we nu over praten, ik was zo emotioneel..

One of the best things in life is seeing a smile on a persons face and knowing that you put it there.

10. Medium

Myrthe
    1,729 berichten
    Lid sinds May 2011

@Jennd ; http://forum.girlscene.nl..._message/9788371#m9788371

en het is ook wel eens goed om je emoties te tonen in real life. dat mag best, hoef je je ook echt niet voor te schamen ofzo.

11. Small
    Afbeelding van jennd

jennifer
    695 berichten
    Lid sinds September 2010

quote:
    littlemistery schreef op 30 September 2011 @ 15:40:
    @Jennd ; http://forum.girlscene.nl..._message/9788371#m9788371

en het is ook wel eens goed om je emoties te tonen in real life. dat mag best, hoef je je ook echt niet voor te schamen ofzo.

thank uuu hun!

Opzich schaam ik me daar normaal ook nooit heel erg voor, ja wel echt mijn diepste gevoelens enzo, maar áls iemand het eenmaal weet praat ik vrij gemakkelijk. Alleen over dat eenzaam zijn, dat is echt een hele grote oorzaak van mijn problemen en daar praat ik nooit over, dus dit was gewoon heel heftig even..

hoe gaat het met jou?
    ik note je zsm terug trouwens, maar moet nu gaan!

One of the best things in life is seeing a smile on a persons face and knowing that you put it there.

12. Small
    Afbeelding van jennd

jennifer
    695 berichten
    Lid sinds September 2010

quote:
    jennd schreef op 30 September 2011 @ 16:06:
    [...]

thank uuu hun!

Opzich schaam ik me daar normaal ook nooit heel erg voor, ja wel echt mijn diepste gevoelens enzo, maar áls iemand het eenmaal weet praat ik vrij gemakkelijk heel luchtig over dingen. Ik laat nooit zien hoeveel pijn het doet, ik doe altijd alsof het niet zoveel uitmaakt, ''joh maak je geen zorgen ik kom er wel bovenop, het gaat al veel beter hoor.'' ''ach, het is kut. Maarja, mijn eigen schuld he, maakt niet zoveel uit.''

Alleen over dat eenzaam zijn, dat is echt een hele grote oorzaak van mijn problemen en daar praat ik nooit over, dus dit was gewoon heel heftig even..

hoe gaat het met jou?
    ik note je zsm terug trouwens, maar moet nu gaan!

13. Medium

Myrthe
    1,729 berichten
    Lid sinds May 2011

quote:

je had denk ik op citeer ipv op wijzig geklikt ;p

maar zulke reacties herken ik ook wel een beetje ja. Meestal zeg ik gewoon van; maakt niks uit! Gaat wel weer over, het is toch mn eigen schuld, enz.

maar het gaat op zich wel goed met mij. Drang is deze week bijna helemaal weggebleven (: Hoop dat ik het nu vol kan houden..
    sowieso voelde ik me afgelopen week wel iets beter dan vorige week. (:

isgoeed, kijk maar wanneer je tijd hebt joh ;)

14. Small
    Afbeelding van ltjackson

Melody
    577 berichten
    Lid sinds February 2011

nou zeg...ik wist niet dat mij laten vallen voor sommige mensen zo makkelijk was...ik dacht ECHT dat ik (in real life) wel wat betekende voor mensen...ik had eindelijk iemand die t iets boeide hoe t met me ging...ik wist niet dat het voor diegene zo makkelijk was me te laten vallen...en ik mis diegene zoooo erg...maar andersom niet:(

15. Small
    Afbeelding van Candles

Koosje
    720 berichten
    Lid sinds February 2008

ik heb een kutdag gehad, ik had een slb-gesprek en ik heb voor het eerst sinds tijden mijn gevoelens aan iemand eerlijk verteld. toen we terug liepen naar het lokaal had ik het gevoel al en in de klas stonden de tranen me in de ogen. de les erna kwamen ze al en toen tijdens nog een gesprek met mijn mentor ben ik in tranen uitgebarsten..

Want ik hou van jou is niet de sleutel tot de ander!

16. Medium

Myrthe
    1,729 berichten
    Lid sinds May 2011

@Candles wel goed dat je er over gepraat heb! maar daarna zit je echt niet lekker in de klas, weet ik uit ervaring.. Maar ik vind het supergoed van je dat je over je gevoelens durfde te praten!

17. Small
    Afbeelding van Candles

Koosje
    720 berichten
    Lid sinds February 2008

^ ik weet ergens dat het ook wel goed is alleen het is voor mijzelf ook een verbazing want normaal zeg ik nooit zoveel tegen deze docent en heb mezelf zo'n lange tijd voor gehouden dat het weer beter ging en dan krijg je dit vandaag.

18. Xtra-large
    Afbeelding van SECONDMISTAKE

Sanne
    14,020 berichten
    Lid sinds November 2008

quote:
    BlowMeKisses schreef op 29 September 2011 @ 21:27:
    [...]

Ik heb ontzettend veel respect dat jullie proberen elkaar te steunen... maar, slaat deze reactie er nou op dat je haar wilt aanmoedigen níet te eten of lees ik dat nou fout?

Misschien heb ik verkeerd gelezen. Sorry. Dat was niet de bedoeling.
    Ik kan me nergens meer op concentreren, ben me kapot aan het huilen. Pfff

19. Xtra-large
    Afbeelding van SECONDMISTAKE

Sanne
    14,020 berichten
    Lid sinds November 2008

???????? Ik ben weer in een psychose aan het raken. Heb de kracht niet om goed te reageren.
    Morgen kom ik weer terug. Ik ga slapen nu. x

20. Small
    Afbeelding van ltjackson

Melody
    577 berichten
    Lid sinds February 2011

ooow zo zwaar gefaald:'((((( maar....ik mis iemand gewoon zo ontzettend erg...en de pijn vanbinnen was zoo groot:'(

21. Small
    Afbeelding van Candles

Koosje
    720 berichten
    Lid sinds February 2008

^
    ik weet hoe het voelt om iemand erg te missen! kom op, probeer het van je af te zetten en ga slapen of iets leuks doen.

voor mij is dit een officiële kutdag!

22. Medium

Myrthe
    1,729 berichten
    Lid sinds May 2011

quote:
    BlowMeKisses schreef op 29 September 2011 @ 21:27:
    [...]

Ik heb ontzettend veel respect dat jullie proberen elkaar te steunen... maar, slaat deze reactie er nou op dat je haar wilt aanmoedigen níet te eten of lees ik dat nou fout?

nee, ik weet eigenlijk wel zeker dat ze dat niet zo bedoelde.
    ze was er trots op dat ze de drang om te snijden tegen kon houden, en secondmistake moedigde haar dus aan om dát vol te houden, en niet om niet te gaan eten.

23. Medium

Myrthe
    1,729 berichten
    Lid sinds May 2011

@secondmistake;

kom op meis.. hou vol!
    we zijn er voor je. ♥

24. Small
    Afbeelding van Candles

Koosje
    720 berichten
    Lid sinds February 2008

ik weet het niet meer.
    ik voel me zo klote door vanmiddag.

25. Large
    Afbeelding van Labyrinthine

Livy
    10,913 berichten
    Lid sinds August 2010

bweh, ik ben bang dat vandaag verkeerd af gaat lopen, ik stond zonet op het station en ik dacht er serieus over na om te springen, dit gaat echt te ver!
    zo fucking veel drang nu
    ik moet mezelf echt heel hard tegen houden om niets te doen bahbah

http://saeculi-mei.tumblr.comReality leaves a lot to the imagination.

Fashionscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?