Dit onderwerp heeft 340 reacties, en bestaat uit 14 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 14.
De laatste reactie is geplaatst op 10-08-2011 16:31.
Wat is jullie beauty geheim??!!
- Geplaatst op zondag 08 april 2007 13:25Lippen: Tijdens het tanden poetsen je lippen mee poetsen. Daarna vaseline of 8 hour creme van Elizabeth Arden op smeren.
Voeten: Na het douchen met een puiksteen overheen wrijven. Insmeren met babyolie en lekkere sokken aandoen.
Huid: Tijdens het douchen de massage straal af en toe op de huid zetten. Vaak scrubben en bodylotion gebruiken! - Geplaatst op zondag 08 april 2007 15:06WATER <3.
2 liter per dag drinken.
verder; elke dag met je raam open slapen, is ook goed
. - Geplaatst op zondag 08 april 2007 15:12Vaseline!!!
Op je lippen, over al!!! Het maakt je lkkr zacht.
Tegen puistjes: Een halfe aspirine in water doen en dan opbregen op je puistjes, dan gaan ze sneller weg
Ik doe ook altijd bodylotion op dat is ook wel lkkr;)
En natuurlijk veel water drinken!!!:6 - Geplaatst op zondag 08 april 2007 16:52voor stevige borsten/billen en glanzend haar:
wisseldouche, van warm naar koud enzz.
en dan wel met koud eindigen.
beetje zelfbruiner, beetje blush, dat ziet er een stuk frisser en fruitiger uit! - Geplaatst op zondag 08 april 2007 16:54alles is al gezegd geweest denk'k
- 2 liter drinken op een dag (is goed voor je lijn, en voor je huid)
- zo weinig mogelijk vette dingen eten, en snoep
- haarmasker gebruiken (als het kan ermee slapen en smorgens uitspoelen)
- reinigen, hydrateren, scrubben en af en toe een maskertje :p
- vaseline voor op je lippen!
- nagels goed verzorgen
- wenkrbrauwen epileren (ziet er verzorgd uit)
Dit is het zowat.. redelijk nutteloos eigenlijk, want alles was al gezegd - Geplaatst op zondag 08 april 2007 19:13Met een open raam slapen? Waaat? Wat heeft dat voor een effect dan..:O
- Geplaatst op maandag 09 april 2007 11:00Vaseline! Overal en altijd.

- Geplaatst op maandag 09 april 2007 11:04
Hierdoor krijgt je huid wat frisse lucht. Het helpt echt!quote:Noella schreef op 08 april 2007 @ 19:13:
Met een open raam slapen? Waaat? Wat heeft dat voor een effect dan..:O - Geplaatst op maandag 09 april 2007 11:29quote:FasiionDiiva schreef op 29 maart 2007 @ 18:53:
vaseline,
een heel klein beetje in je handen wrijven, en dan door de punten van je haar doen.
je haar glanst heel natuurliojk, je brengt het makkelijk in model, en je haar wordt er echt stukken beter van!!
vaseline
voor de lippen
s'avonds opbrengen en 'ochtends heb je mooie volle zachte lippen
vaseline voor de huid
niet te vaak doen, maar een keertje is wel lekker
je gezicht met een heeel klein beetje vaseline insmeren, een nachtje laten zitten en de volgende dag heb je een heel mooi zacht huidje met een mooie egale teint
Een echte vaseline fan hier!
XX. - Geplaatst op maandag 09 april 2007 11:35Oja en haarlak op je nagels spuiten als je ze net hebt gelakt, zijn ze meteen helemaal droog, natuurlijk daarna wel even onder de (koude) kraan houden, worden ze nog droger!
- Geplaatst op woensdag 11 april 2007 21:50hey,
wanneer ik mn gezicht wil wassen doe ik dit met warm (bijna heet water) en spoel ermeer de zeep van mn gezicht, door het hete water gaan je porien open staan waardoor je de vuiligheid goed weg krijgt. en meteen erna spoel ik mn gezicht met ijskoud water. dan gaan je porieen weer dicht en kan er minder makkelijk vuil in.
Hetzelfde doe ik met mn haar. wassen met warm water en als laatst mn haar (niet hoofd) onder een koude kraan (hierdoor sluiten de haarschubben). Je zult zien, je haar ziet er veel beter uit - Geplaatst op donderdag 12 april 2007 08:55Ik zie dat mensen hier adviseren om 2 liter water te drinken!!!! krijgen jullie dat echt weg? Ik zou heel de dag op de wc zitten dan!
- Geplaatst op donderdag 12 april 2007 10:33Mijn beauty geheim?
Nagelolie! Mijn nagels zijn heel broos, zwak en breken super snel af. Daarom gebruik ik nu elke avond voor het slapen gaan nagelolie en mijn nagels zien er heerlijk uit!
Voor de rest ben ik extreem fan van bodylotion's: ik heb 4 verschillende :$ Dove Silk voor mn lichaam, Dove Handcreme voor mn handen en ellebogen, Garnier verstevigende creme voor de probleemzone's en ooook nog Dove Sunshine bodylotion voor mn kleurtje!
1 keer raden wat mn favo merk is xDxoxo, youknowyouloveme^^ - Geplaatst op donderdag 12 april 2007 10:36
Hahaha nee johquote:Aninja schreef op 12 april 2007 @ 08:55:
Ik zie dat mensen hier adviseren om 2 liter water te drinken!!!! krijgen jullie dat echt weg? Ik zou heel de dag op de wc zitten dan!
Twee liter is echt niet zó veel.www.twitter.com/moniquevanloon - Geplaatst op zondag 24 augustus 2008 11:11idd water
en mijn nagels zijn erg sterk en glanzend, volgens mij doordat ik iedere ochtend een glas melk drink
voor de rest is buitenlucht ook goed voor de huid- petit salaud, qui tu preferes - Geplaatst op dinsdag 26 augustus 2008 12:55water is heel erg goed
en ik had ook last van puisjes hier en daar
waneer het weer weg ging hield ik er vlekken aan over.
mijn zus had een creme uit indonesie
het heet pi kang shuang het is een zalf voor acnee,puisjes enzo
ik gebruik het nu een jaar en het is echt supper
mijn gezicht is weer heel gaaf zonder vlekken en heel zacht
het is niet in nederland te verkrijgen je kan het wel bestellen via internet
google maar op internet op die naam en echt het helpt echt
- Geplaatst op dinsdag 26 augustus 2008 16:38
doe je dan dat citroen-sap in je water? werkt dat ook met citroensap uit een flesje?quote:xx_LZSA schreef op 08 april 2007 @ 13:12:
- WATER
- S'MORGENS EEN GLAS WATER+HALF UITGEPERSTE CITROEN (KRYG JE SUPERGAVE HUID VAN)
- GOED GEZICHT REININGEN
- GOEDE DAG&NACHTCREME OPDOEN (OPEENGEREINIGDE HUID)
- AFENTOE SCRUBBEN
- VASELINEE (KANVOORBYNAALLES)
- ELKE ZONDAG NAAR DE SAUNAAA (WEL KOUD AFDOUCHEN)
- MET JE RAAM OPEN SLAPEN IS OOK GOED VOOR JE HUID
IK VIND TZO WEL GENOEGG
XX
www.TheDIYCollection.blogspot.com - Geplaatst op dinsdag 26 augustus 2008 18:08baby wascreme! Ik was mn gezicht er iedere dag mee. Resultaat: geen vlekken, geen glimmende huid of droge plekken. Puisten weet ik neit, die krijg ik alleen als ik stress heb of ongesteld moet worden.
- Geplaatst op dinsdag 26 augustus 2008 22:21Voetencrème op je voeten smeren tegen eelt. Dit helpt echt zooo goed!
- Geplaatst op dinsdag 26 augustus 2008 23:18Komkommerrondjes op je gzicht leggen voor 10 min & de volgende dag heb ik dn minder vlekken in mn gezicht =)
verwacht er wel geen WOW-resultaten van xDGirlscene makes people famous - Geplaatst op woensdag 27 augustus 2008 14:19citroensap met melk op watjes doen en 15 min. onder je ogen.
wallen worden dan minder - Geplaatst op woensdag 27 augustus 2008 14:30's ochtend & 's avonds me gezicht (en soms hals) reinigen met reinigingmelk daarna tonic en als laatste een creme!

- Geplaatst op zaterdag 27 december 2008 00:19Water<3 en je naar sauna enzo
- Geplaatst op zaterdag 27 december 2008 10:16goeie foundation en mascara
& 1 x in de week stomen, scrubben,een masker opdoen en daarna een creme
&niet elke dag dagcreme opdoen onder je make-up want ook al laat je het lang intrekken het blijft vettig en dat is zonde als je met foundation op nog steeds een glimhoofd hebt:SI lOve HardcOre - Geplaatst op zaterdag 27 december 2008 11:10quote:juliRAWR schreef op 26 augustus 2008 @ 18:08:
baby wascreme! Ik was mn gezicht er iedere dag mee. Resultaat: geen vlekken, geen glimmende huid of droge plekken. Puisten weet ik neit, die krijg ik alleen als ik stress heb of ongesteld moet worden.
dat heb ik dus ook!
precies hetzelfde!
ik gebruik de baby wasgel van de AH, en die is super goed voor mijn huid!
1 x in de maand eigeel in je haar, (onder de douche, afwassen, en daarna nog een keer spoelen met shampoo en cremespoeling.)
investeer in goeie haarproducten, want als je haar dood is, dan lijkt je net een schaap!
olie in je handen doen, (het liefst olijfolie) en dan je handen mee inwrijven helemaal, Ook tussen je vingers.
daarna zout op je hand, en scrubben die handjes.
daarna afspoelen met zeep.
&zegmaar hoi tegen je superzachte handjes.
dat doe ik elke maand ongeveer,
zoo lekker zacht.Sei grande, e che nessuno può togliere da voi.