Dit onderwerp heeft 25 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 04-01-2010 20:57.
Je haar in model brengen ^^ Föhn stijltang etc
- Geplaatst op zondag 08 juni 2008 16:31Wow, hoelaat sta jij op?!
Ik doe echt geen moeite om mijn haar super mooi te krijgen als ik alleen naar school hoef! xD
Voor uitgaan ofzo doe ik wél moeite
Words cannot discribe a feeling - Geplaatst op zondag 08 juni 2008 16:36Ehm..
Eerst stond ik op en deed niks aan me haar, zit van mezelf meestal al goed.
Nu doe ik, alleen als het nat is er iets in voor versterkte krullen en dan laat ik het opdragen..
Ben er nauwelijks een minuut aan kwijt.hung around with faces and names. - Geplaatst op zondag 08 juni 2008 16:52@ NoDoubt: Haha, ik sta rond kwart voor 7 op en heb altijd het eerste uur vrij

@ Cedrinn: O dat lijkt me echt fijn als je haar zo is. Dat van mij zit nergens naar als ik er niks aan doe... zucht. - Geplaatst op zondag 08 juni 2008 17:00meestal zet ik om kwart over 6 de krultang/stijltang aan,
dan maak ik me op met een knotje in, als de krultang/stijltang warm is, haal ik het knotje eruit en doe ik mijn haar, ik was niet elke dag mijn haar, maar dat wil ik denkk wel gaan doen. - Geplaatst op zondag 08 juni 2008 17:07
Elke dag je haar wassen is meestal niet zo goed voor je haar hoor;)quote:isaCARELESS schreef op 08 juni 2008 @ 17:00:
meestal zet ik om kwart over 6 de krultang/stijltang aan,
dan maak ik me op met een knotje in, als de krultang/stijltang warm is, haal ik het knotje eruit en doe ik mijn haar, ik was niet elke dag mijn haar, maar dat wil ik denkk wel gaan doen. - Geplaatst op zondag 08 juni 2008 17:42poef die bril =D
- Geplaatst op zondag 08 juni 2008 17:47ik doe haren borstelen , haarlak en klaar :']
Alleen mijn haren geen meestal door elkaar zitten enz,
Iemand mss tips hoe ze goed in model kunne blijve?www.beatlovingmusic.blogspot.com/ - Geplaatst op zondag 08 juni 2008 17:48Gewoon, ik sta op, borstellen en klaar.
- Geplaatst op zondag 08 juni 2008 17:56s'ochtends was ik m'n haar altijd, en ga ik er met de fohn overheen, maar ik doe er eerst wel wat van dat haarspul in tegen de hitte van de fohn, en dan wordt het vanzelf glad en stijl.I\'m going crazy now
- Geplaatst op zondag 08 juni 2008 17:57en dan haarlak erover heen, en klaar:)I\'m going crazy now
- Geplaatst op zondag 08 juni 2008 18:10ik was mijn haar en op handdoekdroog haar doe ik er perfecte krul creme in van andrelon en dan zitten mijn krullen weer goed:Devery day is a fashion show, and the street is my catwalk!
- Geplaatst op zondag 08 juni 2008 18:14ik douche 's ochtends altijd.
en ik was het dan om de dag ..
en euh
dan föhn ik het
en klaaaaar.i\'m in love with you - Geplaatst op maandag 09 juni 2008 14:29Ik douche en stijl het en soms toupeer ik het nog een beetje.
- Geplaatst op maandag 09 juni 2008 14:43Mijn haren zijn echt kei droog , door de zon en keer iets te veel geverfd ..dus kan het helaas niet elke dag stylen of krullen , dan gaat et nog doder.. Heb iemant miss iets porduct dat echt goed beschermt ?
mrr ik heb van mezelf veel slag .. dus doe me hare wassen in de ochtend , mousse der in en dan heb ik heel erge golven is wel mooi en duurt niet lang - Geplaatst op maandag 09 juni 2008 15:03Eerst borstel ik mijn haar. Als het echt alle kanten op staat nat maken + vlecht erin en dan ontbijten enzo ^.^ Zit er maar een of twee plukje vervelend te doen, dan maak ik die even nat en doe ik die een beetje goed. En als het gelijk goed zit na het borstelen (Dat is bijna nooit xD) dan borstel ik het dus alleen maar >.<
- Geplaatst op donderdag 03 juli 2008 15:38Gemiddeld zo'n 30 seconden xD
Mijn haar zit meestal wel goed als ik uit bed kom xDSnape, Harry, Snape, Harry, Snape, Harry, Snape, Harry, Snape, Harry, Snape, Harry. DUMBLEDORE!!!! - Geplaatst op donderdag 03 juli 2008 15:42ik sta op.
ik kam mijn haar.
IK BEN KLAAR
- Geplaatst op donderdag 03 juli 2008 15:43Mn haar zit vaak wel goed als ik uit bed kom. Gewoon kammen en klaar. Heel soms ook nog haarlak.Bad ass Koeierd
- Geplaatst op donderdag 03 juli 2008 15:43en oja als ik me haar was.
ik was het met shampoo.
dan doe ik er conditioner in.
ik kam dan mijn haar door.
dan spoel ik het uit.
haar in handdoek.
opmaken.
haar kammen.
fohnen.
KLAAR! - Geplaatst op donderdag 03 juli 2008 15:44ik sta op & kam mn haar dat is alles. soms vergeet ik mn haar nog wel eens te kamen, mja dan zit t ook wel fatsoenlijk
I LOVE TO BE FOREVERPETITE.NET - Geplaatst op donderdag 03 juli 2008 15:51Als ik heb gedoucht doe ik knipjes in m'n haar, aan de zijkanten bij m'n pony anders gaan van die kleine plukjes 'babyhaar' omhoog krullen en dat krijg ik niet meer normaal zelfs niet met de stijltang. Maar eigenlijk douch ik nooit 's ochtends want daar heb ik geen tijd voor. Dat doe ik dan de avond ervoor en soms stijl ik het dan nog als het droog is en anders doe ik dat 's ochtends.
Dan laat ik het gewoon opdrogen en smeer ik van dat beschermingsspul van Guhl in m'n haar en stijl het. Als ik genoeg tijd heb (20 minuten ongeveer) dan stijl ik heel m'n haar, anders doe ik alleen m'n pony maar soms is dat niet eens nodig.
En als ik niet gedoucht heb stijl ik m'n haar soms maar soms zit het dan ook nog gewoon goed en borstel ik het alleen en doe er wat haarlak in zodat het niet zo pluist.fakeyourfashion wijzigde dit bericht op 03-07-2008 15:52 met 28% - Geplaatst op donderdag 03 juli 2008 15:57
Wat een leuke huiskamer !!quote:Aspixiath schreef op 08 juni 2008 @ 16:25:
Haaii ^.^
Wat ik me wel eens af vraag is: hoelang doen andere mensen over hun haar 's ochtends en wat gebruiken ze dan allemaal?
Als je hier je haren-in-model-brengen-ritueel zou willen plaatsen...
Dit is die van mij:
Haren wassen (bijna elke ochtend) met speciale shampoo voor brunettes
Over handdoek droog haar beschermend spul voor de stijltang verdelen.
Dan kam ik het in model zodat het zo droogt (ik gebruik de föhn nauwelijks en sta vroeg op
). Alleen het gaat dan wel krullen... (
)
Met de stijltang erover heen
Antipluis van John Frieda
Estimated time: 15 a 20 min (als je het drogen weg laat, maar tijdens het drogen maak ik ontbijt enzo)
Und... Fertig
Foto ^^
(ignore de bril en alles dat mijn gezicht bedekt, maar het gaat ook om het haar)
Liefs,
A.Leef je leven & lach je dood - Geplaatst op donderdag 03 juli 2008 16:11quote:isaCARELESS schreef op 08 juni 2008 @ 17:00:
meestal zet ik om kwart over 6 de krultang/stijltang aan,
dan maak ik me op met een knotje in, als de krultang/stijltang warm is, haal ik het knotje eruit en doe ik mijn haar, ik was niet elke dag mijn haar, maar dat wil ik denkk wel gaan doen.
je moet ja haar niet iedere dag gaan wassen, dat is slecht.
Ik doe het wel omdat het super snel vet wordt, maar ik zou graag willen ruilen met iemand die het niet hoeft.......
mijn ritueel:
douchen, kammen, droogt vanzelf of anders föhnen, en meestal nog mousse of andrelon krulspul erin......... - Geplaatst op donderdag 03 juli 2008 16:51myne is
Ik kom uit bed ik kwam mijn haar door ik schud ff (haha) en doe er haarlak of iets in of nix
(A) eigenlyk heel simpel hehe - Geplaatst op maandag 04 januari 2010 20:57Ligt eraan wat ik ermee doe.
Als ik het stijl wil hebben 's ochtends.
Stijl ik het die avond ervoor. (Dat duurt dus een uur)
En stijl ik het als het nodig is 's ochtend nog wat bij.
En het makkelijkste is het krullen.
Dan doe ik voedingscreme voor je haar erin en doe ik er wat haarspray in en voila. 10 minuten kwartiertje?