Dit onderwerp heeft 9 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 04-08-2011 19:09.
Het haar van een model
- Geplaatst op donderdag 04 augustus 2011 15:35Gaat dat niet helemaal naar de maan?
Het wordt telkens gesteild, opgestoken, getoupeerd, gekruld, wéét ik het!
Dan zou je toch zeggen dat als je een tijdje in het vak zit je best beschadigd haar hebt, maar ondanks alles ziet het er toch nog glossy etc uit?
HOE.DAN
- Geplaatst op donderdag 04 augustus 2011 15:42Het ziet er glossy uit door de siliconen die ze er telkens indoen, maar ik denk ook wel, dat als ze gewoon van hun haar afblijven, het er kapot uitziet. Mijn haar zou het iig niet aankunnen.
- Geplaatst op donderdag 04 augustus 2011 15:45Het lijkt mij wel dat ze het haar beschermen en erna ook weer goed verzorgen? Maar ik vraag het mij ook wel af...:D
- Geplaatst op donderdag 04 augustus 2011 16:14Extensions? Pruik?In Venere Veritas
- Geplaatst op donderdag 04 augustus 2011 17:03als je het verft komt de glans ook weer opnieuw terug dus denk ook daardoor

- Geplaatst op donderdag 04 augustus 2011 17:43modellen gebruiken gewoon veel haarmaskers en verzorgende middelen..
dat van het verven hierboven is ook waar
Natuurlijk zijn alle beschermende/verzorgende (dure) producten die gebruikt worden voor het stijlen etc, ook echt super! dus dit houd het natuurlijk ook allemaal goed in balans
- Geplaatst op donderdag 04 augustus 2011 18:58Ik denk dat men tegenwoordig veel werkt met pruiken en haarstukjes en dat ze de beste verzorgingsproducten tot hun beschikking hebben.It\\\'s not true I had nothing on, I had the radio on - Marilyn Monroe
- Geplaatst op donderdag 04 augustus 2011 19:02Dit vroeg ik mij ook altijd af,
ik vraag me ook af hoe hun huid eruitziet helemaal als ik zie hoeveel make up ze elke keer opkrijgen:PNever give up on the things that make you smile:) - Geplaatst op donderdag 04 augustus 2011 19:08De meesten verzorgen hun haar en huid extra goed. Goede dag- en nachtcrème, een goede kapper, natuurlijke haarproducten,... Een vriendin van me is model en haar haar en huid zien er altijd goed uit.
- Geplaatst op donderdag 04 augustus 2011 19:09
Daar zat ik ook laatst aan te denken, ze gebruiken Proative. Dat spul kost gewoon 50 euro! ( trouwens het is tegen de acne en het werkt echt)quote:Balletjesbak schreef op 04 August 2011 @ 19:02:
Dit vroeg ik mij ook altijd af,
ik vraag me ook af hoe hun huid eruitziet helemaal als ik zie hoeveel make up ze elke keer opkrijgen:PEen mens zonder dromen is armer dan een mens zonder geld