Username
Password
password
vergeten?

1. Fashionscene
  2. Girlscene
  3. Beauty, Health & Hair
  4. Automutilatie

Dit onderwerp heeft 4993 reacties, en bestaat uit 200 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 200.
De laatste reactie is geplaatst op 28-09-2011 17:55. Dit onderwerp is gesloten!

Automutilatie

1. Xtra-xtra-large
    Afbeelding van dormant

Esmée
    36,716 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Dione schreef op 17 september 2007 @ 18:27:
    Gelukkig dan dat je het niet zo moeilijk hebt met de dood van je vader. Ik hou er zelf deze lijfspreuk op na: If you do not fear death, then how can it intimidate you? If you aren't afraid of dying, there is nothing you can not do.

Laat ik dan ook maar direct vertellen wat mijn problemen zijn.. Ik ben op mn 8e verkracht door een leeftijdsgenoot. Daarna heel erg in mezelf gekeerd geraakt. Mezelf gaan verstoppen onder wijde kleding.. In mn puberteit ben ik ontzettend gepest en uiteindelijk genegeerd door mn hele klas. Zelfs mn mentor merkte me niet meer op.. Op mn 18e kreeg ik een relatie die uiteindelijk bijna 2 jaar heeft geduurd. In het begin was alles goed, maar na een tijdje begon hij me te kleineren en geestelijk te mishandelen. Lichamelijke mishandeling heeft hij gelukkig maar 1 keer gedaan. Maar na die relatie had ik totaal geen zelfvertrouwen of zelfrespect meer. Vlak voor ik 20 werd ben ik in Egypte aangerand door drie mannen. Ze hebben me overal betast en gedwongen tot tongzoenen. In de afgelopen twee jaar (ik ben nu net 24) ben ik een vriend kwijt geraakt aan kanker, heb ik een goede vriendin gevonden na een zelfmoordpoging, ben ik mn opa's allebei kwijt geraakt, raakte ik aan drugs verslaafd, kreeg ik de diagnose manisch depressief en ben ik nog een keer verkracht en daarna heeft diegene geprobeerd me te wurgen. Dat is ongeveer the short version of my life.

Dan snap ik wel waarom je de dingen deed die je hebt gedaan.
    Meer dan de helft van je leven heb je in situaties gezeten die je eigenlijk niet eens aan je ergste vijand niet eens zou toewensen.

Ik vind het heel erg knap dat je nog leeft. En ik hoop dat je dat ook volhoud.

Druk met school!

2. Small
    Afbeelding van Dione

Ruth
    157 berichten
    Lid sinds November 2007

Wat een lieve reactie :)

3. Xtra-xtra-large
    Afbeelding van Kloot

Kloot
    26,382 berichten
    Lid sinds November 2007

Mijn zusje doet eraan..
    Op haar armen, benen, buik enzo..
    Maar ze heeft ook Bordeline, dus aan de ene kant verklaard dat een hoop..
    Maar ik ken wel meer mensen die dat doen en gedaan hebben..
    Ik vind het verschrikkelijk dat ze zichzelf zoiets aandoen, maar ik weet dat je er niks aan kunt doen. Het is een verslaving, je kan niet zomaar 123 zeggen van; ' Zo, en nu kap ik.'
    Dat gaat gewoon niet..
    Verder wens ik jullie allemaal heel veel succes en Dion ook!
    Ik vind het heel erg wat je overkomen is..

x

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

4. Small
    Afbeelding van Cookia

255 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Dione schreef op 17 september 2007 @ 18:45:
    [...]

Thanks voor je lieve reactie! And don't worry. Mijn grote liefde is iemand anders. Heb met hem 4 jaar een relatie gehad. Die andere ex hoef ik nooit meer te zien haha. En wat leraren enzo betreft, ik snap het ook niet. Toen ik het uiteindelijk tegen mijn mentor vertelde, zei ze dat ze niks door had dus dat het vast wel mee viel. Terwijl ik toen al 3 maand thuis zat omdat ik niet meer naar school wilde/durfte.

Vind het echt goed dat je toch heel hard probeert om goed te blijven eten. Ik heb zelf nooit een eetziekte oid gehad, maar wel af en toe op t randje gezeten en kan me dus iets voorstellen van hoe moeilijk het is. Hou vol meissie!! Jij bent ook een topper :) Echt super goed dat je dit topic geopend hebt!

dank je wel skat,

gelukkig dat hij het niet is, die klootzak!!
    ja mentors/leraren zijn aparte mensen sorry hoor!
    ik denk dat ze niet durven ofzo..
    Dank je wel, ik ben ook blij dat ik dit topic heb geopend..
    we kunnen allemaal onze ei ff kwijt
    xx

5. Small
    Afbeelding van Cookia

255 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Kloot schreef op 17 september 2007 @ 19:18:
    Mijn zusje doet eraan..
    Op haar armen, benen, buik enzo..
    Maar ze heeft ook Bordeline, dus aan de ene kant verklaard dat een hoop..
    Maar ik ken wel meer mensen die dat doen en gedaan hebben..
    Ik vind het verschrikkelijk dat ze zichzelf zoiets aandoen, maar ik weet dat je er niks aan kunt doen. Het is een verslaving, je kan niet zomaar 123 zeggen van; ' Zo, en nu kap ik.'
    Dat gaat gewoon niet..
    Verder wens ik jullie allemaal heel veel succes en Dion ook!
    Ik vind het heel erg wat je overkomen is..

x

ej meid!!
    wat erg voor je zusje zeg!
    heeft ze al wat hulp gekregen?
    klopt het is niet zo 1,2.3 afgelopen nee maar als ze ook weet dat je der steunt is al heel goed en fijn voor der!
    en lijkt me ook moeilijk voor jou om er mee om te gaan maar wel goed dat je er voor haar bent!!

xx

6. Small
    Afbeelding van Cookia

255 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Kim80 schreef op 17 september 2007 @ 18:10:
    Oke, dat de huisarts een kleine stap is heb ik verkeerd geformuleerd. Ik bedoel dat dat een kleine stap is in vergelijking met professionele psychiatrische hulp. Maar ik vind het wel een afwijking, omdat het niet 'normaal' is om jezelf pijn te doen. Dat is iets abnormaals. Mensen doen het uit innerlijke ontevredenheid en verdriet (en zo kan ik nog wel even doorgaan); een onnatuurlijke reactie daarop.

Maar ik veroordeel niks, ik wil alleen wel dat mensen er de ernst van inzien. Wel een goed idee en initiatief om er hier een topic over te beginnen om er met elkaar over te praten. Ik hoop alleen niet dat het normaal lijkt, omdat meerdere mensen hier aan automutilatie doen.

ik weet dat je niet veroordeelt, jij mag het zien als een afwijking tiss alleen niet mijn mening...

meid dit is geen topic om juist met elkaar te gaan krassen ofzo, dit is een topic om met elkaar over te hebben en als je iets kwijt wil dat er naar je geluisterd word!!
    we zijn er juist voor elkaar, soms is het juist fijner om met mensen te praten die je niet kent...

xx

7. Small
    Afbeelding van Cookia

255 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    xJUNKYY schreef op 17 september 2007 @ 18:25:
    Ik heb ook een tijdje in mezelf gesneden. Ik was toen echt helemaal gek in de kop en helemaal in de war! Ik sneed hakenkruizen in mezelf, één daarvan zie je nog. Op m'n buik. Vooral in de zomer als ik wat verkleur door de zon. Dit zal ik m'n hele leven houden en zal me altijd herrinderen aan die k*tperiode in mijn leven!..En ik sneed in mijn polsen, vooral de linkerpols zit nog een heel groot duidelijk litteken..die zal ook nooit weer weggaan..Soms steekt het litteken nog wel..maar daar kan ook niks aan gedaan worden..ik heb geluk dat het is dichtgegaan, want één keer sproeide het bloed dr echt uit!

Maar jij ook sterkte meis!

jeetje meis!
    wat erg allemaal, hakenkruizen zo heb je daar ook iets mee als ik vragen mag??
    hoe is het nu met je?
    doe je het nog steeds?
    veel sterkte meid!

8. Small
    Afbeelding van Cookia

255 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    xMILLZ schreef op 17 september 2007 @ 18:24:
    Bij mij was t vooral omdat op school alles kut ging met vriendinnen enzo, waarvan ik dacht dat ik eindelijk vrienden had die me daarna weer keihard dumpte en ik ben echt heel erg gepest enzo.

verschrikkelijk gevoel ja als je vrienden niet je echte vrienden blijken!
    maarre beter 2 echte dan 10 neppe vergeet dat niet meid!!

9. Xtra-xtra-large
    Afbeelding van Kloot

Kloot
    26,382 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Cookia schreef op 17 september 2007 @ 19:24:
    [...]

ej meid!!
    wat erg voor je zusje zeg!
    heeft ze al wat hulp gekregen?
    klopt het is niet zo 1,2.3 afgelopen nee maar als ze ook weet dat je der steunt is al heel goed en fijn voor der!
    en lijkt me ook moeilijk voor jou om er mee om te gaan maar wel goed dat je er voor haar bent!!

xx

Hey!
    Jaa ze heeft wel hulp gekregen, ze had vorig jaar 13 Augustus zelfmoord willen plegen, toen lag ze een paar dagen in coma en wisten we niet of ze het zou redden en daarna werd ze opgenomen in een psygische instelling.. Het ging allemaal erg snel..
    Eigenlijk komt Bordeline amper voor op haar leeftijd maar het blijkt toch dat ze dat heeft..
    Ik probeer haar te steunen maar het is erg zwaar, omdat ik zelf nog erg moeite mee heb met het feit dat ze dood wou.. En ook nog erg boos.. Omdat ik dacht dat het net goed ging met d'r.. Ze word nu geholpen dus ik hoop dat het beter komt..
    Bedankt ;)
    Jullie ook veel succes ! :kusje:

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

10. Medium
    Afbeelding van xJUNKYY

1,964 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Cookia schreef op 17 september 2007 @ 19:32:
    [...]

jeetje meis!
    wat erg allemaal, hakenkruizen zo heb je daar ook iets mee als ik vragen mag??
    hoe is het nu met je?
    doe je het nog steeds?
    veel sterkte meid!
    Nou ik had toen een vriend..een echt foute vriend en die hield van hitler..en ik ging dr helemaal in mee..heb k echt vet spijt van! En dat door één jongen..ik loop nu wel m'n hele leven met littekens..t gaat nu echt heel goed..ook al heb ik nog wel eens momenten dat ik in mezelf wil snijden, maar nu kan ik mezelf tegenhouden. Ik doe het nu dus niet meer..! Ik heb ook niet meer contact met die jongen! Hij heeft echt een deel van m'n leven verneukt..en ook mijn lichaam..met de litteksen..en dan ook nog hakenkruizen..Maar ik denk wel..ik heb het toch zelf gedaan..Zomers kun je ook nog NLJ zien staan (Nederlandse lonsdale jongeren) en op de bovenkant van m'n arm..maar dr is verder niks meer aan te doen denk ik nu..het is gewoon zo..ik kan dr niks meer aan veranderen ook al is het niet leuk!

11. Small
    Afbeelding van Dione

Ruth
    157 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Cookia schreef op 17 september 2007 @ 19:34:
    [...]

verschrikkelijk gevoel ja als je vrienden niet je echte vrienden blijken!
    maarre beter 2 echte dan 10 neppe vergeet dat niet meid!!
    Helemaal waar! Ik heb het ook veel te vaak meegemaakt dat mensen die ik vertrouwde en waarvan ik dacht dat het échte vrienden waren, me keihard lieten vallen en me harde trappen na gaven. Op dat moment doet zoiets ontzettend veel pijn. Je raakt je vertrouwen in andere mensen kwijt.. Maar zoals Cookia al zegt, zulke mensen wil je niet eens als vrienden.

12. Small
    Afbeelding van Dione

Ruth
    157 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Kloot schreef op 17 september 2007 @ 19:39:
    [...]

Hey!
    Jaa ze heeft wel hulp gekregen, ze had vorig jaar 13 Augustus zelfmoord willen plegen, toen lag ze een paar dagen in coma en wisten we niet of ze het zou redden en daarna werd ze opgenomen in een psygische instelling.. Het ging allemaal erg snel..
    Eigenlijk komt Bordeline amper voor op haar leeftijd maar het blijkt toch dat ze dat heeft..
    Ik probeer haar te steunen maar het is erg zwaar, omdat ik zelf nog erg moeite mee heb met het feit dat ze dood wou.. En ook nog erg boos.. Omdat ik dacht dat het net goed ging met d'r.. Ze word nu geholpen dus ik hoop dat het beter komt..
    Bedankt ;)
    Jullie ook veel succes ! :kusje:
    Heavy!! Lijkt me ontzettend erg om je zusje zo mee te maken. En wat t steunen betreft. Hoe hard het ook klinkt, je moet eerst zorgen dat jij zelf alles verwerkt. Als jij zelf nog veel problemen hebt met wat er is gebeurd, kun je haar ook niet helpen zonder er aan onderdoor te gaan. Natuurlijk kun je wel naar dr luisteren enzo, maar zorg wel dat jij zelf op de eerste plek staat bij jezelf. Knuffel!

13. Small
    Afbeelding van Dione

Ruth
    157 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    xJUNKYY schreef op 17 september 2007 @ 19:39:
    [...]

Nou ik had toen een vriend..een echt foute vriend en die hield van hitler..en ik ging dr helemaal in mee..heb k echt vet spijt van! En dat door één jongen..ik loop nu wel m'n hele leven met littekens..t gaat nu echt heel goed..ook al heb ik nog wel eens momenten dat ik in mezelf wil snijden, maar nu kan ik mezelf tegenhouden. Ik doe het nu dus niet meer..! Ik heb ook niet meer contact met die jongen! Hij heeft echt een deel van m'n leven verneukt..en ook mijn lichaam..met de litteksen..en dan ook nog hakenkruizen..Maar ik denk wel..ik heb het toch zelf gedaan..Zomers kun je ook nog NLJ zien staan (Nederlandse lonsdale jongeren) en op de bovenkant van m'n arm..maar dr is verder niks meer aan te doen denk ik nu..het is gewoon zo..ik kan dr niks meer aan veranderen ook al is het niet leuk!
    Fouten maken is menselijk. Het is alleen heel naar dat je altijd herinnert zult blijven aan jouw foutjes.. Vind wel dat je een heel goede instelling hebt. Je kunt er helaas niks aan veranderen, dus dan maar er zo goed & kwaad als het kan mee leren leven. Hou je taai meissie.

14. Small
    Afbeelding van Dione

Ruth
    157 berichten
    Lid sinds November 2007

Oh het valt me nu trouwens ineens op dat er in de titel Automulatie staat in plaats van Automutilatie :P

15. Xtra-small
    Afbeelding van Mars

96 berichten
    Lid sinds November 2007

Wat erg wat jullie allemaal meegemaakt hebben! Ikzelf heb ook nogal wat met dit alles te maken gehad. vind het alleen beetje moeilijk om hier mijn verhaal te vertellen aangezien mensen die ik ken ook op girlscene komen. Maar ik weet heel goed wat jullie meemaken! Allemaal heel veel sterkte! Xx

16. Small
    Afbeelding van Dione

Ruth
    157 berichten
    Lid sinds November 2007

Jij ook heel veel sterkte meis! Als je toch graag mee wilt praten kun je misschien een anoniem account openen? :)

17. Xtra-small
    Afbeelding van Mars

96 berichten
    Lid sinds November 2007

Kan je meer dan 1 account openen dan? Dan ga ik dat wel proberen;) Het is toch fijn als we elkaar kunnen steunen zegmaar:)

18. Small
    Afbeelding van Dione

Ruth
    157 berichten
    Lid sinds November 2007

Volgens mij wel! En anders moet je even een nieuw email account openen (bv gmail) en dan kan het sowieso :)

19. Small
    Afbeelding van Cookia

255 berichten
    Lid sinds November 2007

hey meid.

je kan nog een account open maken, dat is geen probleem..
    alleen ff nog een andere email aan maken, bij gmail moet je uigenodigd worden, als je dat wil kan je email naar me noten en kan je ik je uitnodigen desnoods kijk maar wat je wil, als je het wil...
    anyway ur welcome hier hahah!!

dione btw, klopt ik kom hier ook echt nooit vandaag voor het eerst zeg maar echt, 1 keer topic gemaakt voor stage en voor de rest niks eigenlijk en wat fotos.. enne toen ik het maakt ging het fout!! ik zag het ook al! hahahaha, lekker slim he ;-)

20. Xtra-small
    Afbeelding van MiszMe

33 berichten
    Lid sinds November 2007

Hej allemaal, als eerste heel veel sterkte! Ik heb hier in het verleden ook mee te maken gehad. Ik zal mijn verhaal vertellen. Op mijn 14 had ik voor het eerst een vriendje, hij was 16, bijna 17. Ik vond het een hele leuke jongen maar hij wou met mij naar bed, ik wou dat niet en heb hem dat verschillende keren verteld, op een gegeven moment heeft hij me verkracht. op msn vroeg een vriendin aan mij of ik met hem naar bed was geweest, ik zei ja en zei dat ik haar alles nog wel zou vertellen. Mijn ouders hebben in mijn chatlogs gekeken en hebben dat gelezen, ze vroegen aan mij of ik het wou, maar omdat ik niet durfde toe te geven van niet (hij had gezegt dattiej me dan iets aan zou doen) heb ik gezegd dat ik het wou. Mijn ouders waren heel boos.Ik heb heel lang huisarrest gehad (half jaar ofzo), mijn internet werd afgesloten en mijn telefoon afgepakt. Mijn ouders waren zo boos dat mijn vader mij begon te mishandelen, dit is nog steeds niet gestopt (ben nu 17), maar het wordt wel minder. Mijn opa en oma zijn in die tijd ook overleden. Mijn exvriend heb ik verteld van mijn vader (toen het nog aan was) en toen het uit was heeft hij dit allemaal doorverteld, ik was bang dat ze erachter zouden komen dat ik het verteld had, dus ik ontkende t tegen iedereen. Op het laatst van onze relatie heeft hij me ook en paar keer geslagen, toen heb ik besloten dat ik het niet meer wou. Toen ik nog met mijn exvriend had was ik heel depressief, ik heb mezelf verschillende keren in mijn pols gesneden en ik zit nu dus ook onder de littekens. Mijn huidige vriend heb ik alles verteld, hij is de eerste die alles weet van mij, en hem vertrouw ik ook volledig. Ik ken hem namelijk al langer en weet hoe hij is, hij houdt zijn mond, ook als het ooit uit mocht gaan. Ik heb heel veel steun aan hem en langzaam aan gaat het nu wat beter.

soow, sorry voor het lange verhaal, ik wens iedereen sterkte die wat mee heeft gemaakt! Xx

21. Medium
    Afbeelding van a_noukk

Anouk
    3,876 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Cookia schreef op 17 september 2007 @ 18:08:
    het was een moeilijke tijd voor die vriendin van me en de rest van familie, lijkt me ook heel moeilijk om iemand te vinden die zelfmoord wil plegen!

@a_noukk:
    jeetje ook lichamelijk erbij..
    hoe is het met jou?
    helpt de hulp, ??
    xx
    Nouja ik ben er nog maar 2 keer geweest.. tot nu toe helpt het nog niet echt..

I'm gonna dress my ass with the latest fashion.

22. Small
    Afbeelding van Cookia

255 berichten
    Lid sinds November 2007

voor: xjunkyy!

lieve meid, fouten maken is menselijk ja zoals dione zei.
    ik zal je zeggen ik ben donker, ik heb een keer paar jaar geleden iets gehad met een jongen die vroeger ook met neonazies omging hij kwam uit een dorp en was niks anders gewend,..
    Hij heeft me dat eerlijk verteld, ik heb geleerd van huis af aan, ieder mens verdient een kans!! En zo heb ik zeg maar een lange tijd met hem zeg maar iets gehad(beetje ingewikkeld verhaal MAAR HAD NIKS MET ZIJ NEONAZIE ACHTEGROND TE MAKEN!)
    sorry ff duidelijk maken hahah..
    maarre wat ik je dus wil zeggen, het is erg jammer dat je het op je lichaam heb en dan bedoel ik voor jou..
    als mensen, jou er op veroordelen moeten ze het zelf weten jij weet beter!! als je in de zomer in bikini loopt dan wil ik zelf ook naast je lopen!!

xxx

23. Small
    Afbeelding van Dione

Ruth
    157 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    MiszMe schreef op 17 september 2007 @ 20:07:
    Hej allemaal, als eerste heel veel sterkte! Ik heb hier in het verleden ook mee te maken gehad. Ik zal mijn verhaal vertellen. Op mijn 14 had ik voor het eerst een vriendje, hij was 16, bijna 17. Ik vond het een hele leuke jongen maar hij wou met mij naar bed, ik wou dat niet en heb hem dat verschillende keren verteld, op een gegeven moment heeft hij me verkracht. op msn vroeg een vriendin aan mij of ik met hem naar bed was geweest, ik zei ja en zei dat ik haar alles nog wel zou vertellen. Mijn ouders hebben in mijn chatlogs gekeken en hebben dat gelezen, ze vroegen aan mij of ik het wou, maar omdat ik niet durfde toe te geven van niet (hij had gezegt dattiej me dan iets aan zou doen) heb ik gezegd dat ik het wou. Mijn ouders waren heel boos.Ik heb heel lang huisarrest gehad (half jaar ofzo), mijn internet werd afgesloten en mijn telefoon afgepakt. Mijn ouders waren zo boos dat mijn vader mij begon te mishandelen, dit is nog steeds niet gestopt (ben nu 17), maar het wordt wel minder. Mijn opa en oma zijn in die tijd ook overleden. Mijn exvriend heb ik verteld van mijn vader (toen het nog aan was) en toen het uit was heeft hij dit allemaal doorverteld, ik was bang dat ze erachter zouden komen dat ik het verteld had, dus ik ontkende t tegen iedereen. Op het laatst van onze relatie heeft hij me ook en paar keer geslagen, toen heb ik besloten dat ik het niet meer wou. Toen ik nog met mijn exvriend had was ik heel depressief, ik heb mezelf verschillende keren in mijn pols gesneden en ik zit nu dus ook onder de littekens. Mijn huidige vriend heb ik alles verteld, hij is de eerste die alles weet van mij, en hem vertrouw ik ook volledig. Ik ken hem namelijk al langer en weet hoe hij is, hij houdt zijn mond, ook als het ooit uit mocht gaan. Ik heb heel veel steun aan hem en langzaam aan gaat het nu wat beter.

soow, sorry voor het lange verhaal, ik wens iedereen sterkte die wat mee heeft gemaakt! Xx
    Djees wat een verhaal meis!! Knap dat je het verteld.. Wat fijn dat je nu een lieve vriend hebt en ontzettend fijn dat je van die klootzak af bent!! Het is echt niet normaal dat je vader je mishandelt om zoiets.. Doet je moeder er ook niks tegen? Heel veel sterkte in ieder geval..

24. Small
    Afbeelding van Cookia

255 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    MiszMe schreef op 17 september 2007 @ 20:07:

hey meid!!

zo wat een verhaal zeg wat erg voor je!
    jammer dat je ouders zo tegen je zijn en helemaal je vader met alle respect ik hoop dat je moed heb om met iemand hier over te hebben of met je vader of iemand die met jou vader kan praten want het is niet normaal als het nog steeds, misschien wel minder, maar dat kan echt niet!!
    Ben onwijs blij voor je dat ej een lieve vriend heb die goed voor je is!!
    heel veel sterkte!!
    laat weten hoe het gaat he!!

xx

25. Medium
    Afbeelding van xMILLZ

Lisa
    4,262 berichten
    Lid sinds November 2007

iedereen hier heel veel sterkte!

To get from mammoth to pizza took us 27, 000 well spent years

Fashionscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?