Dit onderwerp heeft 4993 reacties, en bestaat uit 200 pagina's. U bent momenteel op pagina 200 van 200.
De laatste reactie is geplaatst op 28-09-2011 17:55. Dit onderwerp is gesloten!
Automutilatie
- Geplaatst op maandag 26 september 2011 20:42aargh. ik kan gewoon weeer niet de laatste berichten zien. ;sWhen the world tells you to give up, hope whispers: "try it one more time."
- Geplaatst op maandag 26 september 2011 22:16hmm ik heb een stomme vraaag.
zijn jullie wel eens gek genoemd omdat jullie hetzelfde probleem hebben als mij?
Nou ik wel, gek en psygisch en dat niemand mij kan helpen, pff life sucks =( - Geplaatst op dinsdag 27 september 2011 08:10hey...ik heb even afgelopen berichten gelezen..ik ga niet reageren op elk berichtje apart want voel me echt heel erg down..maar iig sterkte.
xx - Geplaatst op dinsdag 27 september 2011 08:41@ secondmistake
vecht er tegen! vecht er tegen zo hard je kan! Bedenk hoe trots je kan zijn als je dat kan volhouden! Dan ben je pas echt sterk!
@ tadash
nee, wel indirect. Dus dat mensen over iemand anders zeiden; 'zij snijdt zichzelf, ze is echt een emo' of 'nee, ik snij mezelf niet, ik ben geen idioot' dat soort dingen for exampleOne of the best things in life is seeing a smile on a persons face and knowing that you put it there. - Geplaatst op dinsdag 27 september 2011 14:39pff al die mensen die vragen: waarom.heb je geen hulp waarom wil je geen hulp....:( gewoon.. ik wil gewoon geen hulp...waarom laten ze me niet met rust:(?
- Geplaatst op dinsdag 27 september 2011 17:26^ omdat mensen bezorgd om je zijn en je graag gelukkig willen zien.
iedereen denkt dat ik alleen maar vooruit ga want ik lach veel en ben vrolijk en eet ook weer goed. nou nee dus, het is precies het tegenovergestelde want ik lach misschien veel maar voel me helemaal niet goed en mijn eetpatroon veranderd van anorexia in boulimia. het enige goede ; ik ben al 5 dagen gestopt met snijden.Want ik hou van jou is niet de sleutel tot de ander! - Geplaatst op dinsdag 27 september 2011 18:58Candles, het is een begin =D
Het is hard om te horen dat mensen je gek vinden terwijl ik weet wat ik doe en ik vind dat ik het om goede redenen doe en dat ik niet gek ben.
Zucht. - Geplaatst op dinsdag 27 september 2011 18:59@jennd ik hoor ook heel vaak als er over mensen word gesproken die zich zelf snijden dat ze altijd zeggen van: ieww.. dat doe je toch niet... wat een emo! Zo gek van te worden. maar aan de andere kant, ze begrijpen ons gewoon niet.
het gaat vandaag wel iets beter.. gister de fout in gegaan. maar ik probeer het weer.. voor de zoveelste keer. - Geplaatst op dinsdag 27 september 2011 19:04@tadash meis, je bent helemaal niet gek. ik weet niet precies hoe het voor jou zit. maar voor mij is dit een manier om met gevoelens om te gaan. ze snappen waarschijnlijk niet hoe jij je voelt of wat er is gebeurd en dat je door dit te doen er mee om kan gaan. komt wel goed <3
x - Geplaatst op dinsdag 27 september 2011 19:20ik word er eigenlijk best wel gek van om eerlijk te zijn over hoe ik me echt voel alleen ik durf het gewoon niet en ik ben helemaal zenuwachtig voor mijn studieloopbaangesprek die ik vrijdag heb..Want ik hou van jou is niet de sleutel tot de ander!
- Geplaatst op dinsdag 27 september 2011 21:41quote:SECONDMISTAKE schreef op 23 September 2011 @ 13:24:
Kan er trouwens niemand een nieuw AM-topic aanmaken ? Ik zie mijn reacties nooit...
Ik wil het ook wel doen, alleen weet ik niet wat ik als beginpost moet zetten :') - Geplaatst op dinsdag 27 september 2011 22:19Hee liefjes. (ghehe) het gaat super goed met mij, weet niet waarom. heb net in een verveelde bui men haar half turquoise gemaakt ( ja dat doe alleen ik als ik me verveel ) en ik vind het prachtig ahha<3
heb vandaag nog een vriendin erover vertelt, we gaan morgen wat praten. Wat opzich wel fijn is (: - Geplaatst op dinsdag 27 september 2011 22:32het verbaast me dat ik vandaag nog helemaal geen drang heb gehad (:
helemaal na wat ik vandaag te horen kreeg, ben me kapot geschrokken vanochtend.
dag begon best wel goed. tot mn vriendin smste dat de vader van een meisje dat ik al sinds de peuterspeelzaal ken is overleden.. op de basisschool en paar jaar erna was ze mn vriendin en kwam ik heel vaak bij hen thuis, en nu ineens, heel onverwachts, is die man overleden.. zo raar.. ik besef het nog niet helemaal.
maar gelúkkig geen drang, ben ik dan wel weer blij mee.
en de afgelopen dagen ging het qua drang ook wel goed (: voelde me wel kut maar de drang is ineens echt veel minder, zo fijn!When the world tells you to give up, hope whispers: "try it one more time." - Geplaatst op dinsdag 27 september 2011 22:39en ja idd.
iemand moet even een nieuw topic maken.. [aa]
ik wil het op zich best doen; maar weet niet wat ik er in moet zetten.. xdWhen the world tells you to give up, hope whispers: "try it one more time." - Geplaatst op dinsdag 27 september 2011 23:02@ littlemistery
wat goed dat je geen drang hebt!
Wow, dat is wel heftig inderdaad! Kende je die vader goed?
Als je verdrietig bent of wil praten, wij zijn er voor je he.
- Ik ben nu ongeveer een week clean! Ik weet niet eens meer precies hoeveel dagen, omdat het vrij gemakkelijk ging. Heb nog wel wat andere dingen gedaan om mezelf pijn te doen - die geen littekens opleveren en geen hulpmiddelen nodig hebben- maar ik wil jullie niet inspireren dus dat zet ik hier niet neer. Maar ik kan wel zeggen dat dat niet zo ernstig is allemaal
Zal ik even een nieuw topic aanmaken?
Mijn idee voor de begintekst;
Dit topic is bedoeld voor meiden die automutileren om hun gedachten en gevoelens kwijt te kunnen.
Het is de bedoeling elkaar te steunen, te helpen waar je kan of gewoon een luisterend oor (of in dit geval een lezend oog) te bieden.
Geen negatieve reacties alsjeblieft, automutilatie is niet grappig of leuk. Het is een serieus probleem, waar heel veel meisjes (en jongens) mee worstelen.
-Automutilatie betekent zelfverwonding, dit kan zijn in de vorm van snijden maar ook bijten, knijpen, slaan, uithongeren etc.
-er was al een automutilatie-topic, maar dat liep steeds vast en we konden vaak niet de nieuwe reactie's zien. Vandaar dit nieuwe topic.One of the best things in life is seeing a smile on a persons face and knowing that you put it there. - Geplaatst op woensdag 28 september 2011 10:10@jennd
ik heb hem de afgelopen 3 jaar denk ik maar 1 of 2x gezien, de 11 jaren daarvoor zag ik m wel regelmatig, maarja . Gister was het gewoon echt ff een schok, maar nu, tja, besef het nu wel wat meer maar kende m dus niet zo goed.
ja das wel een goeie denk ik
ben altijd zo inspiratieloos voor zoiets ;p maar dat kan je er denk ik wel inzetten.
en goed van je dat je al n week clean bent! hou het vol meid <3
ik moet je btw volgens mij nog steeds terugnoten $$ sorry ..When the world tells you to give up, hope whispers: "try it one more time." - Geplaatst op woensdag 28 september 2011 13:51Echt goed van je Jennd ! ... En ook dat jij een nieuw topic wil maken =D
Ik eet weer slecht. Heb weer vitamines te kort ofzo want ik heb echt heel erg diarree ( net zoals de vorige keer ). - Geplaatst op woensdag 28 september 2011 15:57@ SECONDMISTAKE
doe het jezelf niet weer aan meis!
Kom op, je kan het. Eet normaal, probeer het hou je sterk. Het is veel knapper om normaal te eten dan om niet te eten!
Okee, dan ga ik nu het topic aanmaken..
One of the best things in life is seeing a smile on a persons face and knowing that you put it there. - Geplaatst op woensdag 28 september 2011 17:17oh great. Het nieuwe topic is al gesloten "omdat er al een topic over is''.One of the best things in life is seeing a smile on a persons face and knowing that you put it there.
- Geplaatst op woensdag 28 september 2011 17:55[url=http://forum.girlscene.nl...c/list_messages/205262/0]